Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowy
Filmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylko miłym wspomnieniem, ale też doskonałym pomysłem na sentymentalny maraton filmowy z całą rodziną. Spotkanie z Małą Syrenką w głębinach oceanu, wizyta w dżungli razem z Tarzanem... A może podróż latającym dywanem przez tajemnicze krainy Bliskiego Wschodu wraz z Aladynem? Wspólnemu oglądaniu nieodłącznie towarzyszy wspólne… chrupanie Wafli Familijnych! 
czytaj więcej
UX i UI - największe podobieństwa i różnice
Na pewno nie raz obiły Ci się o uszy pojęcia UX i UI. Jednak czy wiesz co dokładnie się za nimi kryje, a także jakie są w tych obszarach różnice i podobieństwa? Odpowiadamy!
czytaj więcej
2021-02-11, 11:58
Kolporter
Saloniki z walentynkową ofertą
Karty upominkowe uznawane są za jeden z atrakcyjniejszych prezentów. Specjalnie przed Walentynkami ich oferta, w sieci saloników Kolportera, została poszerzona o karty podarunkowe firmy YES.
czytaj więcej
Wraz z Appetitą rozkochaj się w… afrodyzjakach!
Walentynki to idealna okazja, aby oderwać się na chwilę od codzienności i spędzić kilka chwil z ukochaną osobą. Wspólnie przyszykowana i odpowiednio celebrowana kolacja może uświetnić romantyczny wieczór. Dlatego warto wzbogacić ją o… afrodyzjaki! Pomogą subtelnie rozbudzić wszystkie zmysły i cieszyć się bliskością. Przyprawione miłością przepisy podpowiada marka Appetita.
czytaj więcej
68 proc. Polaków ma więcej niż jedną skrzynkę mailową i 60 proc. subskrybuje newslettery - raport ExpertSender
Obecnie w Polsce jest 28,2 mln internautów, którzy korzystają z e-maili. Jak wynika z raportu „Jakie e-maile chcą otrzymywać od Ciebie klienci w 2021 roku?” ExpertSender, 31 proc. ankietowanych posiada tylko jedną, prywatną skrzynkę e-mailową. Z e-maili chętnie korzysta e-commerce. Oferty, które badani dostają e-mailowo, prawie połowa badanych czyta kilka razy dziennie. Dla 53 proc. oferty przesyłane e-mailem są spamem. Aż 48 proc. osób nie otwiera wiadomości z folderu SPAM.
czytaj więcej
Kiszonki na zdrowie z Ewą Wachowicz i Appetitą! Autorskie przepisy ekspertki smaku i stylu!
W sezonie zimowym, który nie jest zbyt łaskawy dla zdrowia, z odsieczą nadchodzą naturalne probiotyki, czyli… kiszonki! Specjalnie na ten czas ambasadorka marki Appetita, Ewa Wachowicz przygotowała autorskie przepisy, pozwalające wesprzeć organizm w walce z okresowym spadkiem nastroju i odporności.
czytaj więcej
Product Manager. Zadanie - analiza rynku
Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za które jest odpowiedzialny. Do przeprowadzenia skutecznej analizy rynku potrzebne jest określenie przez Product Managera kluczowych aspektów rynkowych podlegających analizie oraz znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi do jej prowadzenia.
czytaj więcej
Złota Wiśnia i Śliwka Nałęczowska – dla najbliższych sercu
 

Początek roku obfituje w dni, sprzyjające słodkiemu świętowaniu i okazywaniu uczuć najbliższym. Upominkiem, który sprawi, że serca obdarowanych będą biły szybciej są wyborne czekoladki. Któż oprze się wyjątkowej magii pralinek i pysznym owocom zaklętym w deserowej czekoladzie? Nikt! Pięknie zapakowane Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia to świetny pomysł na prezent z okazji walentynek i Dnia Kobiet.
czytaj więcej
Jak zabezpieczyć namiot reklamowy?
Jeżeli zastanawiasz się jak zabezpieczyć namiot reklamowy mamy dla Ciebie kilka wskazówek.
czytaj więcej
Familijne Wieczory Filmowe – ruszyła zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z dobrym filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Osią komunikacji jest współpraca z serwisem Filmweb.pl, w ramach której marka zaprasza kinomaniaków na wyjątkowy konkurs.
czytaj więcej
1...26272829303132...85

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top