Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Nowa kampania spotowa Oranżady Hellena
16 marca wystartowała nowa kampania reklamowa marki Oranżada Hellena. W sześciu rotujących spotach, można usłyszeć Kubę Wojewódzkiego, Tomasza Karolaka, Czesława Mozila, Michała Szpaka, Patrycję Markowską i Patricię Kazadi. Zakrojone na szeroką skalę działania wizerunkowo-sprzedażowe będą prowadzone równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Oranżada Hellena w nowej odsłonie
Oranżada Hellena odświeża swój wizerunek. Na etykietach i opakowaniach wszystkich produktów marki, pojawi się charakterystyczne logo w formie kapsla. Produkty z nowymi grafikami, będą dostępne w sprzedaży już wiosną.
czytaj więcej
Agencja Abanana partnerem Tesco Polska
Krakowska agencja komunikacji marketingowej Abanana rozpoczęła współpracę z Tesco Polska w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej wszystkich kanałów marki. Abanana odpowiedzialna będzie m.in. za obsługę profilu Tesco Polska na Facebooku, przygotowanie newsletterów, banerów, obsługę stron internetowych Tesco, w tym serwisu internetowego Tesco e-zakupy i strony Clubcard.
czytaj więcej
Ocena pracowników - czemu służy i jak należy jej dokonywać?
Ocenianie pracowników to jeden z najważniejszych elementów zarządzania w każdej firmie, rozumiany przede wszystkim jako długotrwały i zintegrowany proces ewaluacji pracy wykonywanej przez pracownika w odniesieniu do oczekiwań stawianych przez organizację, w oparciu o ustalone wcześniej kryteria. Ocena pracowników to nic innego jak wyrażenie w formie ustnej lub pisemnej opinii o pracownikach, wartościowanie ich cech osobowych, a także zachowań i efektów pracy. W pełni zobiektywizowana ocena jest działaniem niezwykle trudnym i skomplikowanym, ale jej wyniki mogą mieć praktyczne zastosowanie we wszystkich etapach zarządzania ludźmi. Warunkiem jest tylko poprawne zorganizowanie procesu oceniania. Jak zatem dokonywać oceny pracowniczej?
czytaj więcej
User Generated Content i jego rola w działaniach marketingowych
Content marketing opiera się na komunikacji dwustronnej. Po jednej stronie stoi marka, która tworzy ciekawe i unikalne treści, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Po drugiej znajdują się odbiorcy, którzy mogą wyrazić swoją opinię i podzielić się własnymi pomysłami i odczuciami. Wszystko to, co zostanie przez nich stworzone nazywamy user generated content. Odpowiednie wykorzystanie tego typu zawartości może diametralnie zmienić postrzeganie marki przez obserwujące ją osoby, oczywiście na lepsze. Dowiedz się, jaka jest rola user generated content w działaniach marketingowych i co zyskasz jeśli z tej strategii skorzystasz.
czytaj więcej
Post na FB za złotówkę na 7 dni
Każdy nowy link dodatkowo pozycjonuje stronę.
czytaj więcej
2018-03-06, 10:00
Kolporter
Fartuszki WINIARY w salonikach Kolportera
Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.
czytaj więcej
Model AIDA i jego zastosowanie w copywritingu
Jednym z najważniejszych zadań każdego copywritera jest sprzedaż. Wykorzystuje do tego siłę słów - ich odpowiednie zastosowanie może przekonać do zakupu mnóstwo osób. Tylko jak to zrobić? Istnieje wiele sposobów mówiących o tym, jak stworzyć skuteczny tekst reklamowy. Jednym z nich jest często wykorzystywany schemat składający się z czterech założeń. Oto model AIDA i jego zastosowanie w copywritingu.
czytaj więcej
Design by Śliwka Nałęczowska – startuje konkurs dla pasjonatów mody i designu
1 marca br. ruszył konkurs Design by Śliwka Nałęczowska adresowany do pasjonatów mody i designu. Opiekunem merytorycznym akcji i przewodniczącą jury została uznana projektantka mody - Lidia Kalita. Na laureatów czekają wysokie nagrody finansowe i zapasy pralin. Mecenasem konkursu jest Śliwka Nałęczowska, ceniona marka pralin z portfolio spółki Colian.
czytaj więcej
Grześki z kolejną kampanią reklamową
„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.
czytaj więcej
1...49505152535455...85

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top