Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Śniadaniowa niezmiennie najlepsza w kampanii telewizyjnej
Śniadaniowa rodzina margaryn do smarowania pieczywa będzie bohaterką kampanii telewizyjnej Spółki „Bielmar”, zaplanowanej na okres od 28 kwietnia do 18 maja br. przez Optima Marketing Group.
czytaj więcej
Świeża jak wiosna, gorąca jak lato
Marcowa kampania Domino’s Pizza, której hasło marketingowe brzmiało „Świeża jak wiosna, gorąca jak lato“ obejmowała nośniki outdoor i internet. To już druga w tym roku kampania, mająca na celu wyróżnienie Domino’s na tle konkurencji. Razem z marcową kampanią została wdrożona nowa promocja „Duża Pizza Dnia“, która potrwa do 4 maja.
czytaj więcej
Polskie Fermy: rośnie popyt na jaja z wolnego wybiegu
Jaja z chowu wolnowybiegowego cieszą się coraz większą popularnością. Do kupowania ich zachęca m.in. kampania promocyjna marki Kurka Wolna należącej do Grupy Producentów Polskie Fermy. Jaja tego producenta zdobyły godło programu ''Doceń polskie'', niebawem wezmą udział w kolejnej certyfikacji.
czytaj więcej
Od dzisiaj każdy może pomóc potrzebującym zwierzakom! Rozpoczęło się głosowanie w akcji „Pomoc dla Schronisk”
I Ty możesz pomóc. Dzięki cyklicznej akcji „Pomoc dla Schronisk”, potrzebujące zwierzaki mogą otrzymać karmę za 15 tysięcy złotych. Wystarczy oddać swój głos w internetowym głosowaniu. Organizatorem akcji jest firma Krakvet.
czytaj więcej
Zostań Partnerem Platformy RedCart – twórz z nami rynek e-commerce
Platforma sklepów internetowych RedCart przedstawia Program Partnerski, dzięki któremu możesz współtworzyć rynek e-commerce. Choć ten model współpracy działa od kilku lat, to teraz mogą dołączyć do niego wszyscy entuzjaści sklepów internetowych.
czytaj więcej
Domowe ciasta na Wielkanoc w silnej kampanii Z.T. Bielmar
Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce.
czytaj więcej
Gotówka na wakacje od marki Familijne
Marka Familijne startuje z drugą edycją loterii Gotówka na wakacje. W tegorocznej jej odsłonie do zdobycia jest aż 1 549 nagród o łącznej wartości ponad 150 000 zł. Poza pieniędzmi na upragniony letni odpoczynek, do wygrania są rodzinne gry planszowe. Sprzedaż promocyjna trwa od 1 maja do 31 sierpnia br.
czytaj więcej
Wyróżnienia Superbrands dla marek Grupy Colian
Goplana, Grześki i Jeżyki, marki Grupy Colian, otrzymały prestiżowe wyróżnienia The Superbrands Ltd, niezależnej międzynarodowej organizacji, promującej ideę brandingu. Marki znalazły się wśród elitarnego grona silniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku.
czytaj więcej
Ukochane ciastka Anglików teraz także w Polsce
McVitie’s, ciastka numer 1 w Anglii, wchodzą na Polski rynek. Nareszcie polscy konsumenci będą mieli możliwość poznania pysznych ciastek, cieszących się uznaniem w ponad 100 krajach świata. Producent United Biscuits Company (UB) zarządza marką ze swej londyńskiej siedziby. Dystrybucją wszystkich brandów UB na całym świecie oraz sprzedażą i działaniami marketingowymi zajmuje się powołana do tego spółka UB International.
czytaj więcej
Andropol prezentuje się w regionach turystycznych
Spółka Andropol SA szuka odbiorców na różnych rynkach. Obecnie prezentuje swoją ofertę  na regionalnych targach Gastro-Hotel 2014 w Kołobrzegu.
czytaj więcej
123...777879808182838485

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top