Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


UKE: SMS-y popularne wśród seniorów w Polsce
Według badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej przeprowadzonego na konsumentach w wieku 50+ wynika, że 59,8% seniorów nie korzysta z Internetu, a 60,2% nie posiada komputera. Osoby starsze najbardziej cenią sobie możliwość korzystania z telefonii komórkowej, gdzie dominującymi usługami są połączenia głosowe na numery komórkowe (71,6%) oraz SMS-y (47,9%). Z połączenia z Internetem za pomocą telefonu korzysta zaledwie 15,9 % seniorów. Oznacza to, że krótkie wiadomości tekstowe mogą być narzędziem, które zapewni skuteczne dotarcie do seniorów z ofertą określonego produktu lub usługi.
czytaj więcej
Święto dobrego jedzenia w Katowicach za nami!
Wielbiciele mięsa i weganie, kulinarni tradycjonaliści i poszukiwacze nowinek, fani telewizyjnych programów kulinarnych i najmłodsi smakosze – podczas dni otwartych Food Show w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach każdy znalazł coś dla siebie.
czytaj więcej
Wrzuć na luz i oszukaj pragnienie
Kolorowe, radosne, z przymrużeniem oka i dystansem, utrzymane przy tym w duchu wakacyjnej beztroski. Mowa o nowych napojach sygnowanych marką Trrick. Produkty o smakach: orange oraz lemon od teraz dostępne są w klasycznych puszkach 330 ml.
czytaj więcej
Jak wybrać kantor wymiany walut?
Wysokie nasycenie rynku kantorów w Polsce, a w szczególności w Warszawie, sprawia, że wybór właściwego miejsca może być utrudniony. Czym kierować się przy wyborze biura wymiany walut?
czytaj więcej
Kantorbox analizuje czy się da przewidzieć kursy walut?
Procesy zachodzące na międzynarodowym rynku walutowym oraz inne wydarzenia, które odbijają się na kursach walutowych sprawiają, że coraz trudniej przeprowadzać rzeczowe spekulacje przewidujące przyszłe notowania aktywów. Problem analityków walutowych wynika z kilku podstawowych czynników, które postaramy się opisać w niniejszym artykule.
czytaj więcej
Marcin Papiński odchodzi z firmy Infobip
Marcin Papiński, Business Development Manager w firmie Infobip specjalizującej się w komunikacji mobilnej po pięciu latach pracy odchodzi z firmy. W tym czasie otworzył polski oddział i doprowadził do nawiązania współpracy m.in. z jednymi z największych sieci retail w Europie oraz instytucjami finansowymi, które swoje strategie marketingowe uzupełniły o masową komunikację SMS. Ponadto odpowiadał za współpracę z polskimi operatorami telekomunikacyjnymi i wspólnie z nimi rozwijał nowe produkty w obszarze komunikacji mobilnej.
czytaj więcej
Adaptacja pracowników – nie tylko dla nowych
Osoby, które rozpoczynają pracę w nowej firmie, potrzebują czasu oraz wsparcia, by poznać zasady panujące w nowym miejscu i nauczyć się wykonywać swoją pracę zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy. To w ich przypadku najczęściej mówi się o koniecznej adaptacji. A co z osobami, które pozostają w tej samej firmie, ale zmieniają dział lub stanowisko?
czytaj więcej
2017-03-17, 12:12
NEONET
NEONET uruchomił oficjalny profil na Facebooku
NEONET właśnie uruchomił swój oficjalny profil na Facebooku. Można go znaleźć pod adresem fb.com/Neonetpl lub po prostu wpisując NEONET w wyszukiwarce portalu. Choć profil został utworzony niedawno, już teraz gromadzi blisko 10 tysięcy fanów.
czytaj więcej
Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę Randstad
Agencja Digital Kingdom przejmuje obsługę Social Media międzynarodowej agencji zatrudnienia Randstad. Współpraca ma charakter długoterminowy.
czytaj więcej
1...1096109710981099110011011102...1481

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top