Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Czytaj etykiety! To się opłaca!
Sklepowe półki uginają się od produktów i kuszą nas mnogością asortymentu. Jak w gąszczu produktów znaleźć ten najlepszy dla siebie? Z pomocą przychodzą etykiety! Czytanie informacji zamieszczonych na opakowaniu to jeden z warunków podjęcia świadomej decyzji zakupowej.
czytaj więcej
2017-02-06, 19:26
Agencja Publicum PR
Podlaski producent na targach BUDMA
Już we wtorek 7. lutego startują Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA 2017. To jedna z najważniejszych tego typu imprez w Polsce, stanowiąca miejsce spotkań, dyskusji i rozmów biznesowych dla czterech głównych grup profesjonalistów: handlowców, architektów, fachowców oraz inwestorów. W gronie tym znajdą się również reprezentanci Podlasia – swoją ofertę zaprezentuje bowiem m. in. firma TIS Group.
czytaj więcej
2017-02-06, 16:02
SEOPILOT
Usługa copywritingu jest już dostępna w Systemie SeoPilot.pl ! Zadbamy o Twoje teksty!
Content bez wątpliwości wysuwa się na czołowe miejsce jeśli chodzi o pozycjonowanie stron.
Sami przedstawiciele Google powtarzają, że wysokiej jakości treści na stronie to droga do sukcesu. Warto zatem zatroszczyć się nie tylko o link building, ale też o content strony internetowej. Tylko jak on powinien wyglądać? Jak pisać teksty aby zaciekawić zarówno odbiorców jak i roboty Google?
czytaj więcej
Marka Maestro wśród Młodych Marek Sukcesu
Maestro – wiodąca marka produktowa Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. – otrzymała wyróżnienie w plebiscycie „Młoda Marka Sukcesu“ organizowanym przez wiodący ogólnopolski dziennik „Rzeczpospolita“.
czytaj więcej
Nasze parówki najlepszym produktem wg konsumentów
Parówki z szynki produkowane przez ZM Henryk Kania S.A.wygrały w kategorii parówek w badaniu konsumenckim organizowanym przez GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego - wydawcy m.in. magazynu "Wiadomości Handlowe".
czytaj więcej
Konsumenci znów docenili nasze kabanosy!
Kabanoski Maestro "Uwertura klasyczna" produkowane przez ZM Henryk Kania S.A.zdobyły trzecie miejsce w kategorii kabanosy w badaniu konsumenckim organizowanym przez GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego - wydawcy m.in. magazynu "Wiadomości Handlowe".
czytaj więcej
Co potrzeba do otwarcia własnego kantoru - analiza StrefaWalut.pl
Podjęcie decyzji o rozpoczęciu prowadzenia własnej działalności gospodarczej nigdy nie jest łatwą decyzją. W Polsce przedsiębiorcy mają do pokonania ciężką drogę, aby móc uruchomić własną firmę, niezależnie od tego, w jakiej działają branży. Kantory są szczególnym rodzajem działalności, który mimo upływu lat, cały czas wzbudza mnóstwo kontrowersji i emocji.
czytaj więcej
Czy w Zachodniodniopomorskiem są równe firmy?
Znasz firmy odpowiedzialne społecznie w naszym regionie? A może w takiej pracujesz lub jesteś jej właścicielem? Studenci Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego w ramach Plebiscytu „Równa Firma” po raz piąty będą poszukiwać przedsiębiorstw, które w swojej działalności nie kierują się tylko zyskiem.
czytaj więcej
Na dywaniku u szefa, czyli jak dyscyplinować pracowników?
Takich rozmów nikt nie lubi. Zdarza się jednak, że pracownik nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, popełnia rażące błędy lub to co robi, nie przynosi oczekiwanych efektów. Wówczas przysłowiowe „wezwanie na dywanik” staje się dla przełożonego koniecznością.
czytaj więcej
Kolporter poszerza sieć sprzedaży biletów podróżnych o kolejne województwa
Kolporter poszerza sieć saloników prasowych, sprzedających bilety kolejowe, autobusowe i busowe. Od 3 lutego z tej oferty mogą już korzystać również mieszkańcy województw: lubelskiego i podkarpackiego.
czytaj więcej
1...1127112811291130113111321133...1494

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top