Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Pożyczka na każdą kieszeń
Pożyczki i kredyty to najczęściej wybierane produkty finansowe. Środki pozyskiwane tą drogą znajdują różne zastosowanie, często są one przeznaczane na bieżące wydatki lub cele stricte konsumpcyjne.
Alternatywą dla banków są parabanki, czyli instytucje pozabankowe, oferujące atrakcyjne pożyczki długo- i krótkoterminowe. Niepodważalną zaletą tego typu rozwiązań jest przede wszystkim minimum formalności.
czytaj więcej
2016-12-07, 09:08
Kolporter
Mikołajowe prezenty od Fundacji Pomóżmy Marzeniom
Ponad 180 mikołajkowych paczek rozdała wczoraj Fundacja Pomóżmy Marzeniom.
czytaj więcej
2016-12-06, 18:39
Cantaramusic.pl
OIA w "Tysiącu Szkieł"
OIA prezentuje nowy teledysk. Klimatyczna, soulowa ballada "Tysiąc szkieł" to subtelny, unikatowy wokal, do którego przyzwyczaiła nas wokalistka, ubrany w ascetyczną formę. Prostota, która oczarowuje i wobec której nie da się przejść obojętnie.
czytaj więcej
Pracownicy spółki „KREDYTY-Chwilówki” oddają miśki
Deszcz pluszaków zalewa lodową taflę. Mecz hokejowy zostaje przerwany. Prowokacja kibiców? Ależ skąd; to Teddy Bear Toss. Pracownicy Pośrednictwa Finansowego „KREDYTY-Chwilówki” również włączyli się w popularną akcję.
czytaj więcej
2016-12-06, 13:38
DARMOWISKO.PL
Polacy liderami w płatnościach bezgotówkowych
Darmowisko.pl postanowiło przyjrzeć się danym opublikowanym przez MasterCard w raporcie „The New world of reTail”, dotyczące transakcji zbliżeniowych wykonywanych w Europie na koniec 2015 roku, które pokazują, że klienci coraz chętniej dokonują takiego rodzaju płatności, głównie dlatego, że są one wygodne i ułatwiają zakupy.
czytaj więcej
Polacy liderami w zakupach w Europie
Polska znajduje się w czołówce trzech najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie - wynika z raportu Payvision. Najbardziej dynamiczny wzrost w 2014 roku odnotowano w Niemczech (25%), Hiszpanii (24,8%) i właśnie w Polsce (22,6%).
czytaj więcej
Dietetyczne eksperymenty tylko z głową!
Moda na bycie fit opanowała cały świat. Coraz częściej podąża za nią również młodzież, która obserwując styl życia swoich idoli, zaczyna eksperymentować ze swoim sposobem odżywiania. Trend ten jest pożądany dopóki opiera się na wzroście popularności aktywności fizycznej, promuje zbilansowaną dietę i co ogromnie istotne - nie zaleca nieodpowiedzialnego stosowania diet.
czytaj więcej
Audytor kompletny, czyli połączenie umiejętności miękkich i twardych
Audyt to chwila prawdy dla organizacji. Niekoniecznie przyjemna (szczególnie, gdy wnioski poaudytowe wskazują na nieprawidłowości), ale zawsze pomocna – pozwala przejrzeć się w lustrze i podjąć ewentualne działania naprawcze. Przepis na dobry audyt to oczywiście kompetentny audytor, jednak w tym przypadku sama znajomość norm i przepisów nie wystarczy.
czytaj więcej
Przepis na niezapomniane Święta w kampanii marki Delecta
Ruszyła kampania promująca Pierniczki korzenny smak oraz posypki do dekoracji wypieków z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 25 grudnia br.
czytaj więcej
Kaszki Nestlé mają już 150 lat!
150 lat temu szwajcarski farmaceuta Henri Nestlé stworzył Farine Lactée – produkt, którego zadaniem było ratowanie życia dzieci, które nie mogły być karmione piersią. Od tego czasu produkty firmy Nestlé przeznaczone dla dzieci i niemowląt bardzo się zmieniły, ale cel ich tworzenia – troska o zdrowie i prawidłowy rozwój najmłodszych, pozostaje ten sam.
czytaj więcej
1...1149115011511152115311541155...1496

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top