Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


2016-10-14, 10:10
D+H Polska
Wietrzenie w sezonie grzewczym
Wraz z rozpoczęciem sezonu grzewczego jak co roku powracają te same dylematy – jak ogrzewać mieszkanie, aby panowała w nim komfortowa temperatura, a opłaty nie były zbyt wysokie, oraz jak efektywnie wietrzyć pomieszczenia, nie powodując dużych strat ciepła.
czytaj więcej
Jak stworzyć infoprodukt lub napisać książkę?
To łatwe, wystarczy się zmobilizować do wykonania kilku czynności.
czytaj więcej
Wystartowała kampania kredytu gotówkowego Credit Agricole
Na początku października 2016 r. wystartowała nowa kampania banku Credit Agricole promująca kredyt gotówkowy. Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group.
czytaj więcej
2016-10-12, 14:02
PR Kwadrat
Hyundai startuje z kampanią Driven by e-motion
Hyundai IONIQ to pierwszy na świecie model, który może być wyposażony w jeden z trzech, różnych napędów do wyboru: elektryczny, hybrydowy typu plug-in (z możliwością ładowania z gniazdka elektrycznego) lub klasyczny hybrydowy. Kampania promująca IONIQ wystartowała 7 października, za zakup mediów odpowiedzialny jest Havas Media.
czytaj więcej
Kaszki gryczane – nowość dla małych brzuszków
Kasza gryczana to coraz bardziej ceniony składnik diety Polaków. Nestlé wprowadziło właśnie na rynek kaszki gryczane przeznaczone dla dzieci po 6. miesiącu życia, ułatwiając w ten sposób korzystanie z tego cennego zboża także w diecie najmłodszych.
czytaj więcej
Amoniaczki – słodki wypiek z serca Kujaw!
Różne zakątki Polski charakteryzują się niepowtarzalną kulturą, tradycjami i… kuchnią. Mieszkańcy Kujaw od pokoleń zajadają się kruchymi i pulchnymi Amoniaczkami. Tradycyjne słodkie ciasteczka, przygotowywane zazwyczaj na święta Bożego Narodzenia oraz na czas karnawału, ze względu na swój wyjątkowy smak goszczą w domach także na co dzień.
czytaj więcej
2016-10-12, 09:20
PR Kwadrat
Hyundai rozpoczął komunikację modelu i30
Innowacyjny design, przewidywalne prowadzenie oraz brak miejsca na kompromisy! Koreański producent po raz kolejny zdecydował się obrać odważną drogę prowadzenia kampanii stawiając na działania digitalowe oraz dwufilarową formę komunikacji opartą o wysoki poziom wyposażenia standardowego i optymalną ofertę cenową.
czytaj więcej
Produkty dla ciężarnych Femibelly są już dostępne w sprzedaży!
Femibelly to nowa polska marka, działająca w zgodzie z ideą responsible maternity. Firma oferuje odzież i akcesoria dla kobiet w ciąży, które chronią dziecko przed szkodliwym promieniowaniem elektromagnetycznym (PEM).
czytaj więcej
Nowe punkty sprzedaży biletów na mecze Górnika Łęczna
Kolporter rozszerza o kolejne 25 punktów sieć sprzedaży biletów na mecze Górnika Łęczna. Już od najbliższego czwartku kibice będą mogli kupować bilety w sumie w ok. 50 salonikach prasowych, zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego.
czytaj więcej
Panna Cotta Voucher Group oraz Global Leads Group połączyły siły jako Savings United GmbH
10/10/2016 Hamburg i Berlin - Panna Cotta Vocher Group i Global Leads Group informują o swoim połączeniu. Fuzja ma na celu wzmocnienie pozycji obu firm na prężnie rozwijającym się rynku couponingu w Polsce, Hiszpanii, we Włoszech, krajach Europy Środkowej oraz Ameryce Południowej.
czytaj więcej
1...1153115411551156115711581159...1483

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top