Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Gotowanie z redcoon.pl to niezła zabawa
Kiedy przychodzi taki moment, że chcemy coś zmienić w naszym stylu przygotowywania potraw, albo zastanawiamy się nad menu na kolację ze znajomymi, często mamy pustkę w głowie. Szukamy „tego czegoś”, nie mając jasno sprecyzowanych potrzeb. Od dzisiaj ten problem całkowicie znika, bowiem istnieje zestaw fantastycznych produktów, z którymi gotowanie stanie się prawdziwą przyjemnością i niezłą zabawą.
czytaj więcej
Jak wydać 25 tysięcy na nowy samochód?
Od pewnego czasu zdaniem kierowców lepszy jest samochód używany z wyższej półki, niż samochód nowy niższej klasy i o niższym standardzie. Pamiętajmy jednak o tym, że każdy samochód używany niesie ze sobą tajemnicę, która często bywa niebezpieczna dla drugiego właściciela. Zawsze istnieją powody, dla których aktualny właściciel pozbywa się swojego auta.
czytaj więcej
Integracja Poczty WP.PL z komunikatorem GG
Wirtualna Polska i GG Network łączą siły. Firmy zintegrowały największy system pocztowy w Polsce z najpopularniejszym komunikatorem internetowym. Dzięki połączeniu internauci mają szybki i łatwy dostęp do GG z poziomu Poczty WP.PL. Mogą też odbierać notyfikacje o nowych mailach w komunikatorze.
czytaj więcej
Galeria Dębiec ma generalnego wykonawcę
Red Real Estate Development podpisał kontrakt na budowę poznańskiej Galerii Dębiec z firmą Henpol.
czytaj więcej
Największe obniżki na Ursynowie i Pradze Południe
W niektórych warszawskich dzielnicach w ciągu ostatniego roku ceny nowych mieszkań spadły o kilkanaście procent.
czytaj więcej
Zdolność kredytowa wyższa o 30 proc.
Kredyty mieszkaniowe są dziś rekordowo nisko oprocentowane i łatwiej dostępne.
czytaj więcej
MARKA restrukturyzuje biznes i podtrzymuje prognozę
Białostocka Spółka pożyczkowa Marka S.A. już wprowadziła pierwsze etapy programu restrukturyzacji. Nowy Zarząd, zamknięcie biur, wprowadzenie restrykcyjnej polityki sprzedażowej, poprawa działalności windykacyjnej, nowe kanały dystrybucji pożyczek oraz gruntowne zmiany kadrowe – to najważniejsze wydarzenia, jakie w I kwartale br. zanotowała Marka. Ponadto Spółka podtrzymuje prognozę finansową na 2013 r.
czytaj więcej
Ceresit Impactum – system ociepleń na długie lata. Ekstremalna odporność oraz estetyka w jednym
Kluczową kwestią w przypadku ociepleń budynków jest nie tylko to, jaki poziom izolacji zostanie osiągnięty w momencie oddania inwestycji do użytku, ale czy parametry te zostaną utrzymane przez wiele lat użytkowania obiektu. Tylko rozwiązanie gwarantujące odpowiednią trwałość eksploatacyjną pozwoli przez lata cieszyć się estetyczną, odporną na warunki atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne oraz biologiczne elewacją. Dostępny od niedawna na rynku Ceresit Ceretherm Impactum gwarantuje nie tylko wysoką jakość ocieplenia, ale również ekstremalną trwałość i estetykę.
czytaj więcej
Next Generation Security Conference czyli bezpieczeństwo w branży IT w czerwcu w Warszawie
12-13 czerwca 2013 w samym centrum Warszawy rozpocznie się jedna z największych  konferencji poświęconych bezpieczeństwu IT w Polsce. Będzie to już druga edycja Next Generation Security Conference 2013 - wydarzenia, które spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem i uznaniem jej uczestników rok temu.
czytaj więcej
40 nowych centrów handlowych
W tym roku prognozowane jest oddanie rekordowo dużej ilości powierzchni handlowej. Nowa podaż nie wpłynie raczej na poziom stawek czynszowych, bo zapotrzebowanie na powierzchnię do handlu w naszym kraju jest wciąż duże Nasz rynek centrów handlowych postrzegany jest przez deweloperów jako perspektywiczny. Nasycenie powierzchnią handlową w Polsce jest dwa razy mniejsze niż średnie w Europie. W 2013 i 2014 roku w naszym kraju ma zostać oddane po ok. 600-700 mkw. nowej powierzchni handlowej. Pod koniec pierwszego kwartału tego roku w największych aglomeracjach w budowie było ponad 723 tys. mkw. W 2012 roku ma być ukończone prawie 650 tys. mkw. powierzchni handlowej. To niemal dwa razy więcej niż w ubiegłym roku, kiedy jak podają analitycy Jones Lang LaSalle, oddane zostało tylko 374 tys. mkw. Powstają zróżnicowane obiekty W budowie jest teraz ok. 40 obiektów handlowych, które zlokalizowane są zarówno w dużych aglomeracjach, jak i niewielkich miejscowościach. To dziesiąta część rynku, bo w Polsce jest dziś ponad 400 centrów handlowych. Inwestorzy wrócili znowu do dużych miast, gdzie realizowane jest ponad 40 proc. powstającej obecnie powierzchni. Budowane są różnego rodzaju obiekty, od dużych centrów handlowych, poprzez parki handlowe, do lokalnych centrów codziennych zakupów. Analitycy odnotowują wyraźny wzrost liczby powstających niewielkich, osiedlowych centrów zakupowych. - Na rynku jest wciąż duże zapotrzebowanie na nowe obiekty handlowe. W dużych miastach brakuje obiektów, które stwarzałyby możliwość robienia wygodnych, szybkich zakupów w pobliżu domu. W poszczególnych częściach miast i na ich obrzeżach powstają więc mniejsze centra handlowe, takie jak Galeria Dębiec (9750 mkw. powierzchni handlowej), której budowę właśnie rozpoczęliśmy na poznańskim Dębcu. Takie projekty nie wymagają ogromnych nakładów i tak długiego czasu na realizację, jak duże kompleksy. Mieszkańcy południowo-zachodniej części Poznania będą mogli korzystać z nowego centrum już pod koniec września przyszłego roku. Głównym operatorem spożywczym będzie w nim market Biedronka (1500 mkw.) - tłumaczy Teresa Witkowska, dyrektor sprzedaży w Red Real Estate Development. Z drugiej strony, zarówno w tym roku, jak i w latach następnych będą otwierane również duże centra, liczące powyżej 50 tys. mkw. powierzchni. Do największych otwarć zaplanowanych na ten rok należy: Europa Centralna w Gliwicach (67 tys. mkw.), Galeria Bronowice w Krakowie (ok. 60 tys. mkw.), Poznań City Center w Poznaniu (58 tys. mkw.) i Galeria Katowicka w Katowicach (50,5 tys. mkw.). W najbliższych latach także będą powstawać i rozbudowywać się duże centra handlowe. W Warszawie stanie Galeria Wilanów (77 tys. mkw.), Galeria Białołęka (60 tys. mkw.), Galeria Nova - rozbudowa Auchan Piaseczno (o 43 tys. mkw.), rozbudowane będzie Atrium Promenada (o 20 tys. mkw.) i Tesco Kabaty (o 30,5 tys. mkw.). Duże centrum handlowe ma powstać również w pobliżu huty Arcelor Mittal Warszawa na Młocinach (67 tys. mkw.). Brakuje wolnej powierzchni Choć nasz rynek powierzchni handlowych jest coraz bardziej dojrzały, wciąż ma duży potencjał rozwoju. Co roku do Polski wchodzą kolejne światowe marki, które poszukują nowoczesnych powierzchni handlowych. Nowa atrakcyjna powierzchnia handlowa nie czeka długo na najemców. Stopa pustostanów nie jest duża, w ośmiu największych miastach utrzymuje się na średnim poziomie 2,6 proc. Największy odsetek wolnej powierzchni analitycy Jones Lang LaSalle odnotowali w Trójmieście (4,0 proc.), a najniższy w Łodzi (1,8 proc.). Duży wolumen nowej powierzchni w budowie spowoduje lekki wzrost wskaźnika pustostanów w kolejnych miesiącach, ale poważniejsze zmiany stawek czynszowych nie są przewidywane. Ceny za najlepsze powierzchnie w najatrakcyjniejszych centrach handlowych nie zmieniły się w sposób znaczący w ostatnim czasie. Za lokal wielkości ok. 100 mkw. trzeba zapłacić w Warszawie 80-95 euro/mkw./m-c, we Wrocławiu 47-55 euro, a w Aglomeracji Katowickiej 42-50 euro, podaje JLL. W tym roku czynsze typu prime w najlepszych lokalizacjach handlowych powinny być stabilne. Spadek stawek przewidywany jest tylko w mniej popularnych centrach starszej generacji zlokalizowanych niezbyt korzystnie. W wyniku nadchodzących procesów rekomercjalizacji wiodących centrów, warszawskie stawki w najlepszych lokalizacjach mogą wzrosnąć nawet do poziomu 100 euro/mkw./m-c. Jak pokazują dane Jones Lang LaSalle, od I kw. 2012 roku stawki za stołeczne lokale kategorii prime wzrosły już o 5 proc. Autor: Red Real Estate Development
czytaj więcej
1...1360136113621363136413651366...1377

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top