Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Pomimo wakacji udane wyniki sprzedaży mieszkań
Grupa Kapitałowa Inpro podsumowała wyniki sprzedaży osiągnięte w lipcu 2013 r. Zrealizowano przedsprzedaż, rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych brutto, na poziomie 40 umów czyli o 14% więcej niż w analogicznym miesiącu roku poprzedniego. Narastająco od stycznia do lipca br. Grupa podpisała 232 umowy przedwstępne brutto. Grupa Inpro w lipcu br. podpisała 40 umów przedwstępnych brutto i tym samym osiągnęła sprzedaż wyższą o 14% niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku, w którym podpisała 35 umów brutto. Spółka Inpro SA zanotowała w lipcu br. o 20% lepszy wynik w stosunku do lipca 2012 roku, podpisując 35 umów przedwstępnych na sprzedaż brutto. Narastająco od stycznia do lipca 2013 roku Grupa Inpro podpisała łącznie 232 umowy, w tym spółka Inpro 206 umów przedwstępnych brutto. Wyniki sprzedaży Grupy po siedmiu miesiącach br. były niższe o 1%, a Inpro S.A. wyższe o 6% r/r. Grupa Inpro nadal odnotowuje duże ilości przekazań, narastająco po siedmiu miesiącach Grupa przekazała klientom 262 lokale wobec 124 rok wcześniej (wzrost o 111% r/r).
czytaj więcej
Złote Godło dla najwyższej jakości Systemu KAN-therm
Spółka KAN z Kleosina koło Białegostoku otrzymała tytuł laureata oraz Złote Godło QI 2013 w prestiżowym programie.
czytaj więcej
Creativity Lab w Wielkiej Brytanii
W ramach działań projektu European Creative Cluster Lab (ECCL), za kilka tygodni odbędzie się kolejna odsłona Creativity Lab. Tym razem w Londynie - w dniach 14-22 września - podczas London Design Festival.
czytaj więcej
Polska najszybciej rosnącym rynkiem kuponowym w Europie
Polska jest najszybciej rozwijającym się rynkiem kuponowym dla Flipit.com w Europie. Ta globalna webowa platforma dostarcza darmowe kupony, które można wykorzystać w wielu Polskich i zagranicznych sklepach internetowych. Szacuje się, że wartość polskiego rynku e-commerce wzrośnie o 21,4% w 2013 roku i osiągnie poziom 26,1 mld złotych (Interaktywnie.com).
czytaj więcej
Siła tkwi w gorczycy
W starożytności przypisywano jej właściwości magiczne i sprzedawano jako afrodyzjak dodawany do różnego rodzaju napojów miłosnych. Podobno w tym celu Greczynki mieszały ją z nasionami indyjskich, jadalnych kwiatów. Pitagoras twierdził, że wyostrza umysł, a dzięki powszechnie znanemu związkowi frazeologicznemu wiadomo, że po obiedzie jest już na nią za późno. Musztarda – królowa polskich stołów, 6. sierpnia obchodzi swoje święto.
czytaj więcej
Tylko 2 na 5 organizacji wykorzystuje efektywne technologie ochrony przed zagrożeniami korporacyjnymi
Konieczność ochrony przed niechcianą korespondencją i szkodliwym oprogramowaniem traktowana jest obecnie przez większość firm jako coś oczywistego.
czytaj więcej
Kolor elewacji powie prawdę o właścicielu
Dom może powiedzieć nam wiele o jego właścicielu – gustach, charakterze oraz podejściu do życia. Podobnie jak w przypadku ludzi, pierwszej oceny dokonujemy na podstawie wyglądu zewnętrznego. Elewacja, to poza dachem element budynku, na który najczęściej zwracamy uwagę. Zadbajmy więc o to, aby kolor ścian był miły dla oka, a przy tym współgrał z otoczeniem.
czytaj więcej
Serowy zawrót głowy
Pomimo, że nie jesteśmy serowymi pionierami, sery odgrywają ważną rolę na polskich stołach. Lubimy je na kanapkach, w sałatkach oraz jako samodzielną przekąskę. Choć roczne spożycie sera w Polsce to ciągle stosunkowo mało w porównaniu z naszymi zachodnimi sąsiadami, coraz częściej zaczynamy doceniać jego walory smakowe oraz wartości odżywcze. 
czytaj więcej
Światowe marki lubią crowdsourcing
Jak podaje portal Crowdsourcing.org, 9 z 10 wiodących światowych marek z rankingu Interbrand korzysta z crowdsourcingu, czyli zlecania wybranych zadań dużej grupie osób nie związanej bezpośrednio z  daną organizacją. Ponadto, wyniki badania massolution™ „Crowdsourcing Industry Report” wskazują, że prekursorami zastosowania crowdsourcingu są duże organizacje o przychodach powyżej 1 miliarda dol. Jednak sektor ten ma potencjał dotarcia również do mniejszych przedsiębiorstw.
czytaj więcej
Po co wędkarzom aplikacje mobilne?
Wędkarstwo, tak jak każda dziedzina naszego życia, bardzo dynamicznie się zmienia. Obecnie wędkarze wymieniają się doświadczeniami na forach internetowych, piszą blogi, korzystają z urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu także podczas wędkowania. Nic dziwnego, że wciąż poszukują coraz to nowszych rozwiązań, które urozmaicą im chwile spędzane na rybach, jednocześnie pozwalając chwalić się połowami, swoim sprzętem i ulubionymi łowiskami. Stąd coraz większe zapotrzebowanie na nowoczesne rozwiązania dla wędkarzy.
czytaj więcej
1...1395139613971398139914001401...1425

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top