Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Poznaj domowe sposoby na zatoki
W okresie zimowo-wiosennym jesteśmy narażeni na zapalenie zatok, któremu często towarzyszy ogólny dyskomfort. Czytaj dalej, aby poznać domowe sposoby na zatoki
czytaj więcej
2022-03-23, 09:51
Nofsza
Mieszkasz w Gdańsku? Wygraj auto z Nofszą
Miasto Gdańsk oraz spółka Nofsza ogłaszają start szóstej edycji loterii promocyjnej „PIT w Gdańsku. Się opłąca!”, w której do wygrania jest elektryczny Peugeot e-208, 10 smartfonów Motorola oraz 15 rowerów trekkingowych Indiana X-Road 3.0 M19.
czytaj więcej
2022-03-22, 17:52
Ubea.pl
Ceny OC w lutym 2022 r. - barometr Ubea.pl
Pod koniec 2021 r. ceny OC były nadspodziewanie stabilne. Warto sprawdzić, czy początek bieżącego roku też przyniósł jakieś niespodzianki na rynku OC dla kierowców.
czytaj więcej
2022-03-22, 14:49
Good-PR
Wielka wiosenna loteria w Klifie!
Wiosna daje wiele powodów do radości. A może być ich jeszcze więcej, dzięki wygranym w wiosennej loterii gdyńskiej Galerii Klif. Akcja startuje 24 marca, a do wylosowania przygotowano ponad 2,5 tys. nagród.
czytaj więcej
Niemal ¼ rekruterów uważa, że oczekiwania płacowe pracowników IT są za wysokie. 82 proc. ekspertów z branży zarabia ponad 8 tys. zł netto - raport No Fluff Jobs
No Fluff Jobs wraz z Uniwersytetem SWPS w swoim badaniu postanowili m.in. skonfrontować wymagania rekruterów z rzeczywistymi oczekiwaniami oraz kompetencjami pracowników IT. Z raportu „Kompetencje w IT. Perspektywy kandydatów, specjalistów i rekruterów” przygotowanego przez organizacje wynika, że dla niemal ¼ rekruterów oczekiwania finansowe specjalistów IT są za wysokie. Z kolei głównym motorem zmian pracodawcy dla 61 proc. specjalistów IT z doświadczeniem na poziomie średniozaawansowanym i zaawansowanym jest wysokość zarobków i management firmy (37 proc.). Sytuacja kształtuje się podobnie wśród najbardziej doświadczonych w branży, czyli ekspertów, którzy jednak częściej niż specjaliści zmieniają miejsce pracy ze względu na panującą w niej atmosferę (37 proc.) i brak wyzwań (34 proc.).
czytaj więcej
Jak wspierać dziecko z chorobą dietozależną. Porady psychologa
Coraz więcej wiemy na temat chorób dietozależnych. Ich wspólnym mianownikiem jest to, że ograniczają – często w dużym stopniu – dietę. Ma to, często negatywny wpływ nie tylko na kwestie kulinarne, ale również społeczne. Jak temu zaradzić?
czytaj więcej
Wykluczenie przez żywienie. Co zrobić, gdy dziecko cierpi, bo nie może jeść wszystkiego?
Coraz więcej wiemy na temat chorób dietozależnych. Ich wspólnym mianownikiem jest to, że ograniczają – często w dużym stopniu – dietę. Ma to, często negatywny wpływ nie tylko na kwestie kulinarne, ale również społeczne. Jak temu zaradzić?
czytaj więcej
Marketing social media
Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingiem. Social media (media społecznościowe) stały się obowiązkowym i niezbędnym kanałem do prowadzenia przez działy marketingu i sprzedaży działań mających na celu budowanie wizerunku marek, sprzedaż produktów i usług i komunikację z klientami i konsumentami.
czytaj więcej
Piątnica Roślinna: naturalna innowacja
Zmieniające się oczekiwania konsumentów wymagają od liderów rynku zwinności, kreatywności i odwagi. Zgodnie z trzema zasadami innowacji marka Piątnica z pomocą zespołu HiBrands stworzyła identyfikację linii produktów Piątnica Roślinna.
czytaj więcej
Za szklaną witryną. O zastosowaniu szkła w handlu
Każdy właściciel sklepu lub lokalu gastronomicznego dba, by z jego usług korzystało jak najwięcej osób. Dużą rolę w przyciąganiu uwagi klientów odgrywa odpowiednio zaprojektowana witryna. Wymaga to wiedzy i umiejętności, ale również zastosowania właściwych materiałów. Najważniejszym z nich jest właściwie dobrane szkło.
czytaj więcej
1...370371372373374375376...1494

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top