Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


„Nawodnienie ma bezpośredni wpływ na poziom energii, koncentrację i wydajność”. Komentarz ekspercki tenisistki Eliny Switoliny
Uczestnictwo w zawodach jest dla każdego tenisisty niesamowitym doświadczeniem i ogromnym wyzwaniem, zarówno fizycznym, jak i psychicznym. Obecność na korcie wymaga umiejętności słuchania swojego ciała i dostarczania mu tego, czego potrzebuje, aby funkcjonować na najwyższym poziomie. Nawodnienie odgrywa tutaj kluczową rolę – odpowiednie nawyki w tym zakresie mają ogromny wpływ na regenerację i wydajność.
czytaj więcej
2025-03-12, 10:19
4cv
Premiera minimalistycznego aromatyzera Inoly Fire z efektem płomienia
Na naszym rynku premierę ma aromatyzer polskiej marki Inoly – model Fire. Mimo małego rozmiaru – ok. 10x10x10 cm możliwe jest korzystanie niego do 5 godzin. Urządzenie wyróżnia zastosowanie efektu płomienia, co dodatkowo nadaje mu funkcję dekoracyjną. Aromatyzer posiada także funkcję podświetlenia LED zbiornika, za pomocą pilota możliwy jest wybór między aż ośmioma kolorami. Inoly Fire charakteryzuje cicha praca oraz opcja automatycznego wyłączania, gdy zabraknie w nim wody. Inoly to marka własna polskiej firmy 4cv Mobile, dystrybuującej nad Wisłą także produkty Cecotec, Bemi, Niceboy, Urbanista i in.
czytaj więcej
Grupa RENEX wspiera projekt Self Protect
Grupa RENEX z przyjemnością informuje o rozpoczęciu współpracy z młodymi liderkami projektu Self Protect, realizowanego w ramach ogólnopolskiej olimpiady „Zwolnieni z Teorii” oraz programu Social Innovation Relay.
czytaj więcej
878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB.
Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku Światowego wyniósł PKB Polski. Z piwowarstwem związanych jest 33 mln miejsc pracy – trzy razy więcej niż poziom całkowitego zatrudnienia w naszym kraju. Raport „Beer’s Global Economics Footprint” podsumowuje globalny wpływ ekonomiczny przemysłu piwowarskiego.
czytaj więcej
Ponad 60 proc. kobiet odrzuciło kiedyś ofertę pracy z powodu złych wrażeń z rozmowy rekrutacyjnej. Na rynku pracy są bardziej wymagające wobec pracodawców, ale mniej stanowcze w kwestiach finansowych
Tylko 45,7 proc. kobiet przyznaje, że negocjowało wysokość zaoferowanej pensji, w porównaniu do 57,9 proc. mężczyzn, jak podaje portal z ogłoszeniami o pracy No Fluff Jobs. Co więcej, zaledwie 28,7 proc. kobiet faktycznie udało się wynegocjować wyższe wynagrodzenie, podczas gdy wśród mężczyzn odsetek ten wynosi 42,5 proc. Kobiety poszukujące pracy są bardziej ostrożne w ocenie potencjalnych pracodawców niż mężczyźni, aż 61 proc. sprawdza opinie o firmie w Internecie, wśród mężczyzn robi to 52 proc. Jednak w kwestiach finansowych okazują się mniej stanowcze, a zawody najczęściej postrzegane społecznie jako źle opłacane to w dużym stopniu te zdominowane przez kobiety.
czytaj więcej
Wizyta przedstawicieli Yamaha Motor Europe w siedzibie Grupy RENEX
4 marca 2025 roku siedzibę Grupy RENEX odwiedzili przedstawiciele Yamaha Motor Europe N.V.: Shuichi Imai, Ai Nagakubo, Sławomir Florian i Kamil Stasiak. Spotkanie miało na celu zapoznanie się z infrastrukturą Grupy RENEX oraz omówienie dalszych kierunków współpracy w zakresie technologii SMT i automatyzacji produkcji.
czytaj więcej
2025-03-10, 16:50
Unilink S.A.
Unilink nawiązał współpracę z fundacją Rak'n'Roll
Unilink S.A., lider ubezpieczeń i największa multiagencja ubezpieczeniowa w Polsce. rozpoczął współpracę z fundacją Rak'n'Roll, dołączając do programu „Dzień na U”. W ramach tej inicjatywy, Unilink kontynuuje swoje dotychczasowe proaktywne zaangażowanie w promowanie zdrowego trybu życia oraz profilaktyki zdrowotnej wśród swoich pracowników.
czytaj więcej
Infinix HOT 50 Pro+, najcieńszy na świecie smartfon z zakrzywionym ekranem, już dostępny w Polsce
Do sprzedaży w Polsce trafił smartfon Infinix HOT 50 Pro+ w cenie 1099 zł. Jego grubość to zaledwie 6,8 mm, a waga - 162 gramy. Smartfon spełnia normę szczelności IP54, jest więc pyłoszczelny i odporny na zachlapania, a jego zakrzywiony wyświetlacz SlimEdge jest chroniony szkłem Corning® Gorilla®.
czytaj więcej
56 proc. Polaków na myśl o Polsce odczuwa dumę, a 20 proc. – wstyd. Rusza kampania, która promuje polskie osiągnięcia: We Did It In Poland
Dumę ze swojego kraju odczuwa ponad 56 proc. Polaków, a wśród powodów tego uczucia prym wiodą postacie i wydarzenia historyczne, jak wynika z najnowszego badania. Tylko 4 proc. respondentów wskazuje innowacje w dziedzinie wynalazków, a 3 proc. osiągnięcia technologiczne. Aż 41 proc. badanych uważa, że pod względem ogólnego rozwoju pozostajemy w tyle za innymi krajami Europy, tymczasem fakty są takie, że Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek UE. By wzmocnić patriotyzm oraz świadomość Polaków w tym względzie rusza kampania We Did It In Poland Fundacji WłączeniPlus pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Jej celem jest nagłaśnianie polskich osiągnięć oraz budowanie dumy narodowej, wzmacnianie poczucia przynależności i sprawczości Polaków.
czytaj więcej
2025-03-10, 11:20
Cantaramusic.pl
Premiera albumu koncertowego Yellow Horse
Do sprzedaży trafiła koncertowa płyta strzyżowskiego Yellow Horse nagrana w studiu Radia Rzeszów.
czytaj więcej
1...68697071727374...1534

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top