Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Icon Fitness w budynku Starej Poczty w Gliwicach
24 marca w zrewitalizowanym budynku Starej Poczty w Gliwicach miało miejsce otwarcie piątego już w Polsce klubu pod szyldem Icon Fitness. Unikatowe, industrialne wnętrze w gmachu, pochodzącym z początku XX wieku, zrealizowała firma Forbis Group.
czytaj więcej
Wielkanocny koszyczek pełen symboli
Wielkanoc to niekwestionowane święto jajka, symbolizującego odradzające się życie. Jednakże w tradycyjnym koszyczku ze święconką żaden z pokarmów nie jest przypadkowy. Czy wiesz, dlaczego nie może zabraknąć w nim chleba, soli czy ciasta?
czytaj więcej
IPOPEMA Obligacji wśród najlepszych na rynku
IPOPEMA Obligacji uznany przez ekspertów jednym z najlepszych na rynku funduszy papierów dłużnych. To rozwiązanie dla inwestorów poszukujących stabilnych zysków i alternatywny dla depozytów bankowych. Fundusz uzyskał pięciogwiazdkowy rating wg Analiz Online.
czytaj więcej
2018-03-27, 11:56
Cantaramusic.pl
Pierwsza zapowiedź debiutanckiej płyty Latających Pięści
Latem tego roku do sklepów trafi debiutancki longplay warszawskiej grupy Latające Pięści. Zespół opublikował trailer albumu.
czytaj więcej
Czy nowa marka odzieżowa podbije Europę?
Firma z wysokiej jakości produktami otwiera jedną z największych w Europie galerii handlowych.
czytaj więcej
Grupa docelowa - jak ją określić?
Z każdym razem, gdy tworzymy jakiś przekaz, musimy mieć na uwadze do kogo będzie on skierowany. Do grupy 40 letnich kobiet na stanowiskach menadżerskich zwrócimy się w inny sposób, niż do świeżo upieczonych studentów, rozpoczynających swoją przygodę na uczelni wyższej. Właściwe określenie tego, kto jest naszym odbiorcą jest kluczowe, aby komunikat był skuteczny. Nie możemy pozwolić na to, aby osoba czytająca nasz tekst, czuła pewien dyskomfort i nie do końca rozumiała język, którym się posługujemy. Z tego powodu, jeszcze przed przystąpieniem do tworzenia przekazu, powinniśmy zastanowić się jaka jest nasza grupa docelowa. Oto, krótki poradnik, który pokaże, w jaki sposób można ją określić. Zaczniemy od stworzenia persony.
czytaj więcej
Farbowane jaja
Jednym z elementów zbliżających się świąt Wielkiejnocy są pisanki. Symbolizują one nadzieję, a także nowe życie. Co ciekawe, zwyczaj dekorowania jajek czy to kurzych, czy np. gęsich, jest znacznie starszy niż historia chrześcijaństwa i sięga czasów pogańskich. Obecnie, mimo że wiele tradycji ulega zapomnieniu, to zwyczaj malowania jajek na WIelkanoc jest ciągle żywy i nic nie zapowiada, aby sytuacja ta miała ulec zmianie.
czytaj więcej
Luno: platforma walut cyfrowych podbija Europę
Luno założone zostało w roku 2013. Pozwala w prosty sposób kupić, sprzedać, jak również przechowywać waluty cyfrowe takie jak Bitcoin i Ethereum.
czytaj więcej
Wywiad z CEO Luno - Marcus Swanepoel
Jeden z najwiekszych portali związanych z inwestowaniem przeprowadził wywiad z naszym założycielem i CEO. Zobaczcie sami o co pytał Arkadiusz Jóźwiak z Comparic.pl.
czytaj więcej
2018-03-26, 13:43
Kolporter
Marketerzy doceniają saloniki
W okresie przedświątecznym klienci saloników Kolportera mogą – przy okazji zakupu wybranego tytułu prasowego – otrzymać gratis papier do pieczenia „Gosia” lub katalog świąteczny E. Leclerc. To efekt dwóch tzw. akcji samplingowych trwających w sieci Kolportera.
czytaj więcej
1...960961962963964965966...1491

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top