Znajdź informacje

Zakupy, Opinie


2015-11-19, 16:42
Anita Zielke
Jak wybór sklepu internetowego, może korzystnie wpłynąć na wolność finansową konsumenta?
Większość z nas pierwsze zakupy przez internet ma już za sobą. Są nawet i tacy, którzy większość produktów kupują już przez internet, aby zaoszczędzić czas i pieniądze. Ceniąc sobie komfort oraz różne bonusy oferowane przez sklepy internetowe. Mało kto jednak wie, że ten rynek zbytu jest dopiero w fazie rozwoju i da się jeszcze sporo zarobić, będąc partnerem określonej marki i budując swoista sieć zakupową.
czytaj więcej
Prezent na Gwiazdkę – z rozsądkiem o idei i pomysłach
Kolejne święta tuż-tuż – znów ogarnie nas zakupowy szał. I znów staniemy przed trudnymi pytaniami: co podarować bliskim? oraz… jak nie dać się zwariować?
czytaj więcej
SMS przyciągnie kibiców na stadiony piłkarskiej Ekstraklasy?
„Łaska kibiców na pstrym koniu jeździ” – takie powiedzenie doskonale znają w działach marketingu klubów piłkarskiej Ekstraklasy. Po turnieju EURO 2012 wiele z nich rozgrywa swoje mecze na wielkich stadionach, na których ciężko jest teraz osiągnąć zadowalającą frekwencję. Mimo podejmowania działań promocyjnych, czasem naprawdę pomysłowych akcji marketingowych, większość klubów wciąż boryka się z problemem pustych trybun. Drastycznymi przykładami są tutaj zespoły Lechii Gdańsk i Śląska Wrocław, które występują na największych stadionach w Polsce. W tym sezonie gdański obiekt zapełnia się jedynie w 25%, a wrocławska arena w 19%. Oznacza to, że na tych stadionach często wolnych jest nawet 30 tysięcy miejsc! Szansą na przyciągnięcie fanów na mecze byłoby wdrożenie m.in. komunikacji SMS, która pozwala klubom dotrzeć ze spersonalizowanym przekazem do szerokich grup odbiorców.
czytaj więcej
2015-10-27, 12:05
KaRoKa
Koszulki The Mountain, zabawki Wild Republic – sklep KaRoKa stawia na eko
Koszulki, bluzy, sukienki i bezrękawniki The Mountain, zabawki Wild Republic, breloki z japońskimi laleczkami Kimmidoll, podkładki i magnesy Tree‐Free, dzwonki wietrzne Angel Star – KaRoKa to sklep, w którym kupowanie jest czymś więcej niż tylko koniecznością nabycia potrzebnej na co dzień odzieży czy gadżetów. To wyjątkowa przestrzeń online, która płynie z nurtem eko i zaprasza do niego wszystkich „zielonych” i tych, którzy „zielonymi” chcieliby się stać. W końcu, jak mówi właścicielka KaRoKi, to miejsce dla pozytywnie zakręconych.
czytaj więcej
2015-10-26, 15:45
KaRoKa
Sklep KaRoKa.pl w nowej odsłonie
Sklep KaRoKa.pl, jeden z najstarszych i najpopularniejszych w Polsce sprzedawców detalicznych i hurtowych odzieży The Mountain oraz edukacyjnych pluszaków Wild Republic, już wkrótce pokaże swoim klientom i kontrahentom nową, całkowicie odmienioną stronę internetową.
czytaj więcej
Jesienna promocja Fitelli wystartowała
Marka Fitella - lider na rynku Musli w Polsce, wie jak być zdrowym i modnym tej jesieni! Specjalnie dla swoich fanów Fitella przygotowała ofertę promocyjną i konkurs, w którym do wygrania są vouchery wycieczkowe i bony na zakupy.
czytaj więcej
Koszula za 4 dol.? Krótki poradnik o tym, jak kupować ubrania za granicą
W Anglii buty trekkingowe New Balance kosztują w promocji 29 funtów (ok. 170 zł). Ceny tego samego modelu w Polsce (również po obniżce) zaczynają się od 200 zł. Czy opłaca się ściągać je do Polski? Podpowiadamy, jak przygotować się do zakupów w zagranicznych sklepach internetowych i na co uważać.
czytaj więcej
Ponad 2 miliardy sprzedaży i dynamiczny rozwój sieci LPP w I półroczu 2015 roku
W pierwszych dwóch kwartałach 2015 roku spółka LPP SA, właściciel pięciu popularnych marek odzieżowych (RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY), wypracowała 2,3 mld zł przychodów ze sprzedaży, osiągając 100 mln złotych zysku netto. Spółka kontynuowała ekspansję zagraniczną, otwierając m.in. pierwsze salony RESERVED w Egipcie, Kuwejcie i Katarze oraz trzy kolejne salony w Niemczech. Do końca roku sklepy RESERVED będą obecne już w 17 krajach.
czytaj więcej
Pierwszy dzwonek, czyli 50% gratis do doładowania!
W dniach 1 i 2 września rusza specjalna promocja doładowań internetowych w Plusie, w której można otrzymać 50% więcej wartości zasilenia! Bonus ten można wykorzystać na wszystkie dostępne usługi telekomunikacyjne: rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet. Promocja trwa tylko 1 i 2 września br.
czytaj więcej
Chilloutowe i konkursowe lato z Cukrem Królewskim
Podczas tegorocznego lata gwiazdą marki Cukier Królewski będzie rodzina cukrów trzcinowych. Tradycyjnie już w okresie wakacji miłośnicy kulinariów będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody w promocji konsumenckiej. Dodatkowo wysłannicy marki będą przemierzać wybrzeże Bałtyku Lemonbusem, serwując bezpłatnie słodkie orzeźwienie w postaci lemoniady na bazie cukru trzcinowego. W miejscu postoju Lemonbusa stworzone zostaną też strefy chillout, w których można będzie zrelaksować się, a także wziąć udział w quizach z plażowymi nagrodami.
czytaj więcej
123...171819202122232425

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top