Znajdź informacje

Biznes, Firma, E-biznes


2019-02-11, 13:12
DrTusz
Futrzany współpracownik, czyli zwierzęta w biurze
Widok psa czy kota w kawiarni czy barze nikogo już nie dziwi. Po ogromnej popularności i sukcesie akcji „miejsce przyjazne zwierzętom”, przychodzi czas na analogiczną inicjatywę pod hasłem pets-friendly workspace, czyli miejsce pracy przyjazne zwierzętom.
Jak wskazują badania trend ten niezwykle cenią sobie pracownicy, którzy w obecnych czasach w pracy spędzają łącznie z dojazdami nawet 10h i nie chcą zostawiać swoich pupili na tak długi czas w domu. Pracodawcy z kolei chcąc utrzymać lojalność pracownika, ale i otwierając się na nowe trendy, organizują przestrzeń biurową tak, by zarówno zwierzęta i ich właściciele, a także osoby, które nie mają zwierząt czuli się komfortowo w pracy.
czytaj więcej
Jak mobilne aplikacje mogą pomóc wygrać serca klientów w Walentynki?
Walentynki to od wielu lat jedno z największych wydarzeń w handlu detalicznym. Dla handlowców to świetna okazja, aby podkręcić obroty po sezonie wyprzedaży. W tym szczególnym okresie nawet najbardziej doświadczeni sprzedawcy będą potrzebowali nerwów ze stali, refleksu oraz pragmatycznego podejścia, aby sprawnie przełożyć romantyczne bicie serc na liczbę gwarantowanych dostaw. Co ważne, powinny one uszczęśliwić zakochanych na tyle, żeby chcieli powtórzyć podobne zakupy w kolejnym roku – pisze Kamila Górna, Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip specjalizującej się w komunikacji mobilnej.
czytaj więcej
„Kodeks pracy 2019” w kieszonkowym wydaniu – już dostępny na FabrykaWiedzy.com
Początek 2019 roku przyniósł rewolucyjne zmiany w zakresie prowadzenia dokumentacji pracowniczej.
czytaj więcej
E-commerce Sales Booster cykl darmowych spotkań dla branży e-commerce
IAI S.A. wraz z firmą zajmującą się marketingiem internetowym Traffic Trends Sp. z o.o. organizuje cykl spotkań szkoleniowych dla osób prowadzących sklepy internetowe. Spotkania odbędą się w 10 największych miastach w Polsce. Pierwsze spotkanie będzie miało miejsce 27 lutego w Gdańsku, a ostatnie 10 kwietnia w Poznaniu. Celem spotkań jest przedstawienie skutecznych metod zwiększenia sprzedaży w sklepach internetowych.
czytaj więcej
Jak mieć więcej czasu i dobrze prowadzonego bloga?
Prowadzenia bloga, zwłaszcza takiego, który ma przynosić zyski firmie.
czytaj więcej
2019-02-01, 14:00
RENEX
Nowość w ofercie RENEX – automat do montażu SMD YAMAHA YSM10
Automat do montażu SMD firmy YAMAHA poszerza ofertę Renex w zakresie urządzeń przeznaczonych dla przemysłowej produkcji elektroniki.
czytaj więcej
Jak wybrać kasę fiskalną?
Dobra kasa fiskalna powinna być dostosowana do profilu działalności przedsiębiorcy. Podstawowe kryteria, jakie należy brać pod uwagę przy jej wyborze to ilość wydruków w ciągu doby oraz warunki pracy. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę?
czytaj więcej
Księgarnia, która rozgryzła polski e-commerce
Wzrost przychodów o 40%, blisko czterokrotnie większa liczba pracowników, 300 tysięcy nowych klientów i kilka ważnych nagród – z takim wynikiem kończy 2018 rok sklep internetowy TaniaKsiazka.pl. Spółka Glosel, pod której skrzydłami znajduje się ta księgarnia, została niedawno zaliczona do prestiżowego grona Gazel Biznesu. I to wszystko w Polsce – w kraju, w którym statystyki czytelnictwa nie pozostawiają żadnych złudzeń.
czytaj więcej
Czas pracy 2019 – na przykładach, wzorach i grafikach
Komentarz do przepisów to zazwyczaj solidna lektura, ale… ciężka do przetrawienia i dość „teoretyczna”. Ten komentarz jest inny. Kładzie nacisk na przykłady, wzory i grafiki. Oraz konkretne praktyczne wskazówki. A te są bezcenne w tak trudnej tematyce, jak czas pracy.
czytaj więcej
Jak obecnie prowadzić akta i ewidencjonować czas pracy – po zmianach z 2019 r.
W 2019 roku nastąpiła rewolucja w zakresie dokumentacji pracowniczej. Pojawił się skrócony okres przechowywania części akt (pod pewnymi warunkami), możliwość przejścia na e-akta, a także kilka zmian w papierowej dokumentacji pracowniczej. Duże zmiany objęły tez ewidencjonowanie czasu pracy. I wreszcie: doszedł nowy obowiązek informacyjny. Bardzo łatwo o błędy. Jak ich uniknąć?
czytaj więcej
123456789...545556

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top