Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Gra Fair Play procentuje nie tylko w sporcie: nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą 
Piotr Żyła po raz kolejny został twarzą kampanii TransferGo. W najnowszym spocie marka odnosi się do sportowego współzawodnictwa, podkreślając, jak ważne są zasady Fair Play – także w biznesie. 
czytaj więcej
Copywriting sprzedażowy, czyli treści, które sprzedają
Nie jest większym odkryciem stwierdzenie, że trudno jest dzisiaj cokolwiek sprzedać - zarówno w Internecie, jak sklepie stacjonarnym.
czytaj więcej
Jak reklamować lokalną firmę?
Lokalna firma, to nic innego, jak biznes prowadzony stacjonarnie, czyli w określonym miejscu.
czytaj więcej
Delecta rusza z kampanią reklamową i akcją Powiedz to na słodko
Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa marki Delecta promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką Powiedz to na słodko. Komunikacja prowadzona w serwisach VOD potrwa do 12 listopada br.
czytaj więcej
5 sposobów na dobry tekst na stronę internetową
Stworzenie wartościowych treści na stronę internetową to nie lada wyzwanie. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowość, mdłe hasła i nic nie wnoszące zdania.
czytaj więcej
2017-09-25, 10:07
Kolporter
Deski Winiary znowu w salonikach Kolportera
W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki Winiary – „Deski Winiary znów do zdobycia”. Poprzednia edycja programu realizowana była na Wielkanoc 2017.
czytaj więcej
Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę marki Opel
Agencja odpowiada za planowanie i realizację strategii obecności Opel Poland w mediach społecznościowych.
czytaj więcej
Personalizuj albo giń! Pamięta o tym coraz więcej polskich firm planując komunikację z klientami
Klienci chcą personalizacji – z danych firmy Accenture wynika, że 81% konsumentów chce, aby marki ich poznały. Pozostawanie w stałym kontakcie z klientami może przełożyć się na większe zaangażowanie klientów i wzrost ich lojalności. Warunkiem efektywnej komunikacji jest jednak to, aby właściwa, spersonalizowana wiadomość dotarła do konkretnego odbiorcy.
czytaj więcej
2017-09-13, 15:51
SEOPILOT
Nowy moduł reklamy kontekstowej w SeoPilot
Systemy automatyzujące procesy uruchamiania i prowadzenia reklamy kontekstowej działają efektywnie na różnych rynkach już wiele lat. I nic dziwnego, że cieszą się one popularnością w wielu krajach, skoro znacząco ułatwiają one pracę i uruchomienie kampanii. Korzystają z nich nie tylko klienci indywidualni, ale także agencje i specjaliści świadczący usługi SEM. Są popularne w Ameryce, a na samym rynku rosyjskim istnieje ponad 25 różnych systemów automatyzacji. Zdały one także sprawdzian w Brazylii, Indonezji i innych krajach, o czym wiemy z “pierwszej ręki”. Wreszcie uzyskane przez nas doświadczenie możemy przenieść na Polskę !
Czym jest automatyzacja kampanii w Adwords i czemu warto się nią zainteresować ?
czytaj więcej
Śliwka Nałęczowska z promocją Śliwkobranie Złotobranie
Marka Solidarność startuje z akcją promocyjną Śliwkobranie Złotobranie. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe niestandardowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej. W loterii marki codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych złoconych zawieszek.
czytaj więcej
1...49505152535455...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top