Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Grześki wracają do szkoły nowym miniserialem
11 września telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Grześki wracają do szkoły”, w którym główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski. Sponsorem produkcji o zabawnych perypetiach rodziny wracającej do powakacyjnej rzeczywistości, jest marka Grześki.
czytaj więcej
Dodatkowe korzyści z płatnej reklamy
Samo tworzenie reklam, a także całych kampanii reklamowych ma na celu, przyniesienie korzyści firmie, która decyduje się na wykonanie określonych działań.
czytaj więcej
Grześki wracają do szkoły – nowa akcja marki Grześki
Z myślą o dzieciach wracających do szkoły marka Grześki organizuje akcję konsumencką pt. Grześki wracają do szkoły. Początek roku szkolnego umilą im chrupiące wafelki i grześkowe plecaki, które można wygrać w konkursie marki. Zgłoszenia będą przyjmowane od 15 sierpnia do 15 września br.
czytaj więcej
Płatna reklama kaprys, czy konieczność?
Korzystanie z płatnej reklamy bywa trudne, a także powodować może koszty, które dla małej firmy mogą być zbyt wysokie, zwłaszcza jeśli ta ma zbyt małe obroty i małe nadzieje na poprawę sytuacji, gdyż nie przykłada się do zwiększenia sprzedaży.
czytaj więcej
Dodatkowe pieniądze w ciągu 10 dni
Dodatkowe pieniądze, nawet stanowiące procent wydatków, także mogą być pomocne w realizacji niektórych zamierzeń. Warto się zainteresować naszą ofertą na Cashback.
czytaj więcej
Reklama i cashback – skuteczne połączenie
Rolą reklamy jest sprawienie, żeby dane dobro było kupowane częściej, a także taki, żeby potencjalny użytkownik mógł dowiedzieć się o istnieniu czegoś wyjątkowego i być może stworzonego z wielką pasją.
czytaj więcej
Piotr Żyła i Wojtek Fiedorczuk jako "Żyła i Klasyk w onlajnie” w europejskiej kampanii TransferGo!
Jeden z najlepszych skoczków narciarskich (a już na pewno najbardziej zabawny) - Piotr „Wiewiór” Żyła oraz Wojtek Fiedorczuk - znany standuper, biorą udział w odjazdowym videoblogu, przygotowanym dla marki TransferGo. Zdaje się, że będzie wesoło! 
czytaj więcej
Przez słowa do sukcesu - copywriting
Pisać potrafi każdy z nas. Można powiedzieć, że przecież żadną sztuką nie jest napisanie kilku słów czy też zdań. Ale co, kiedy zależy nam na czymś więcej?
czytaj więcej
2017-07-05, 12:42
Solpin
Gmina Czernica rozdaje nagrody w loterii promocyjnej
Początek lata 2017 r. niektórzy mieszkańcy Gminy Czernica będą wspominać szczególnie miło. Odbyło się bowiem uroczyste wręczenie atrakcyjnych nagród w loterii promocyjnej „Gmina Czernica – TU MIESZKAM TU PŁACĘ PODATKI”. Za jej kompleksową organizację odpowiada agencja marketingu i PR Solpin.
czytaj więcej
Reklama i dodatkowe zyski
O tym, że na własnych zakupach można zarabiać przekonaliśmy się już wiele razy, ot choćby takie popularne Cashbacki, które pojawiły się już także na polskim rynku.
czytaj więcej
1...50515253545556...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top