Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Marketing B2B - jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych między firmami
Marketing B2B to dziedzina, która zyskuje na znaczeniu w dzisiejszych czasach. To forma marketingu skierowana do firm, w której klienci są również przedsiębiorcami. W marketingu B2B decyzje zakupowe są zazwyczaj podejmowane przez wiele osób, a nie tylko przez jednego konsumenta, jak ma to miejsce w przypadku marketingu B2C. Dlatego też, aby działać skutecznie w ramach B2B, warto zrozumieć potrzeby klienta i poznać jego branżę oraz proces decyzyjny.
czytaj więcej
Piotr Michalak dołączył do zespołu #GameChangers w Harbingers
Początkiem marca 2023 r. Piotr Michalak dołączył do Harbingers i objął stanowisko Head of SEO. Wcześniej kierował działem Research & Development w Grupie TENSE oraz prowadził projekty z branży dla serwisów, portali i e-sklepów.
czytaj więcej
Julia Feliks dołączyła do zespołu #GameChangers w Harbingers
Wraz z początkiem marca 2023 r. Julia Feliks dołączyła do Harbingers jako Social Media Manager. Wcześniej pracowała na tym samym stanowisku w Agencji Interaktywnej Veneo i realizowała projekty dla takich marek jak Lody Koral, Bayer, Doppelherz czy Fischer Polska.
czytaj więcej
2023-02-23, 11:08
Kolporter
Pracownicy Kolportera mają wielkie serca
Kolporter wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach organizuje akcje honorowego oddawania krwi. Przez blisko osiem lat odbyło się ich aż 17, w tym jedna na początku 2023 roku. Firma ma w planach zorganizowanie jeszcze czterech akcji w tym roku.
czytaj więcej
Bard, czyli czat AI w wyszukiwarce Google
Od kilku miesięcy, szczególnie branża marketingowa żyje informacjami o aktualizacjach związanych z AI (Artificial Intelligence). Wszystko rozpoczęło się od Chatu GPT opracowanego przez OpenAI. Jak na to odpowiada Google?
czytaj więcej
Znaczenie bransoletki na szczęście i jej popularne wybory
Bransoletka na szczęście może być pięknym dodatkiem do stroju, a jednocześnie przypominać nam o pozytywnych energiach, których potrzebujemy w codziennym życiu. Dowiedz się o niej więcej!
czytaj więcej
Harbingers — Top of The Game w Content i SEO w Polsce
Rok 2022 był czasem pełnym wyzwań, ale e-commerce #GameChangers udało się te przeszkody przekuć w sukcesy!
czytaj więcej
2 rocznica współpracy BoboWózki z Harbingers
Harbingers od dwóch lat współpracuje z BoboWózki
czytaj więcej
2023-02-01, 10:47
Waterdrop
Waterdrop rozpoczyna współpracę z agencją Rocket Science w zakresie działań PR i influencer marketingu
Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei dla Rocket Science, które wywodzi się z branży technologicznej, to kolejny projekt związany z lifestylem, zdrowiem i ekologią.
czytaj więcej
Monika Michalak dołączyła do zespołu #GameChangers w Harbingers
Początkiem lutego 2023 r. Monika Michalak dołączyła do Harbingers i objęła stanowisko Content Marketing Manager. Wcześniej pełniła tę samą funkcję w Grupie TENSE
czytaj więcej
123456789...787980

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top