Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Czy dzieci powinny nosić markowe ubrania?
Dzieciństwo to czas rozwijania się, odkrywania pasji i budowania relacji - z tego powodu warto wiedzieć jak markowe ubrania wpływają na rozwój dziecka.
czytaj więcej
2023-08-17, 15:43
Epilou
Czym jest melanina i jakie funkcje pełni w naszym ciele?
Melanina to nie tylko zwykły barwnik nadający kolor naszej skórze, włosom i oczom. To związek chemiczny o kluczowym znaczeniu dla ochrony przed promieniowaniem UV, regulacji funkcji oczu oraz zdrowego funkcjonowania mózgu. Dowiedz się więcej tutaj!
czytaj więcej
APLAN MEDIA pokaże, że śląskie jest atrakcyjne
APLAN MEDIA wygrała przetarg na opracowanie i realizację kreatywnej kampanii, której celem jest promowanie województwa śląskiego jako atrakcyjnego miejsca do życia.
czytaj więcej
Starachowice z nową identyfikacją wizualną
Starachowice prezentują nowy system identyfikacji wizualnej, który łączy innowacyjność z industrialnym duchem miasta, równocześnie podkreślając bliski związek z naturą. Nowa komunikacja ujednolica miejską identyfikację i będzie stosowana zarówno w działaniach wewnętrznych Urzędu Miasta, a także w materiałach promocyjnych. Projekt przygotowała agencja APLAN MEDIA.
czytaj więcej
Jakie materiały są wykorzystywane przy produkcji mebli kolonialnych?
Materiały wykorzystywane przy produkcji mebli kolonialnych mają kluczowe znaczenie dla ich trwałości, estetyki i unikalnego charakteru.
czytaj więcej
Zostań EKObohaterem – kampania BIC na powrót do szkoły
W tegorocznej komunikacji w okresie powrotu do szkoły firma BIC stawia na przekaz ekologiczny i promuje produkty szkolno-biurowe z surowców wtórnych z linii BIC ECOlutions. Ambasadorami kampanii zostali dziecięcy influencerzy z popularnego kanału na YouTube „Zaczarowany Świat Sary”.
czytaj więcej
Zapraszamy na zbiórkę krwi w siedzibach Credit Agricole
W Warszawie i we Wrocławiu bank Credit Agricole wspólnie ze spółkami Grupy EFL i firmą Vastint organizuje akcję krwiodawstwa. Krwiobusy staną na terenie kampusów Business Garden już w sierpniu. Akcja odbywa się pod patronatem stowarzyszenia Ultrakrew, które już od wielu lat zajmuje się promocją honorowego krwiodawstwa na terenie całej Polski.
czytaj więcej
APLAN MEDIA odkryje potencjał innowacyjny i naukowy Pomorza Zachodniego
Agencja APLAN MEDIA jako lider konsorcjum z E4FUTURE wygrała przetarg Województwa Zachodniopomorskiego na przeprowadzenie kampanii społecznej promującej potencjał naukowy i innowacyjny Pomorza Zachodniego.
czytaj więcej
Dlaczego ludzie kupują markowe ubrania?
Decyzja o zakupie markowych ubrań wynika z różnorodnych czynników. Wysoka jakość, trwałość i wyrafinowany design przyciągają osoby szukające trwałych i eleganckich rozwiązań. Natomiast prestiż, status społeczny oraz poczucie posiadania czegoś unikalnego stanowią ważne motywy dla tych, którzy pragną podkreślić swój status społeczny.
czytaj więcej
Rękawica uciskowa dla dzieci z autyzmem zwyciężyła w konkursie startupowym "Change It"
Zakończył się konkurs "Change It - impactful innovation challenge", zorganizowany przez Uniwersytet SWPS i Politechnikę Wrocławską pod patronatem Credit Agricole i Mastercard. Po półrocznej pracy studenckie startupy otrzymały nagrody za najlepsze innowacje społeczne.
czytaj więcej
123456789...787980

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top