Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Letnia aktywacja Schulstad z mocnym wsparciem digitalowym i sprzedażowym
„Schulstad i rządzisz na grillu” – pod tym hasłem marka wystartowała z kampanią w social mediach. Konkurs konsumencki, intensywna komunikacja na Instagramie i ekspozycja w sieciach to narzędzia, które mają wspierać sprzedaż odświeżonej linii bułek w lipcu i sierpniu – okresie największego zainteresowania burgerami i hot dogami.
czytaj więcej
ChatGPT Agent zmienia zasady gry. OpenAI wprowadza autonomicznego asystenta, który robi rzeczy za Ciebie
Nowość od OpenAI, ChatGPT Agent, to przełom w wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Zamiast odpowiadać na pytania, AI wchodzi na strony, analizuje dane, planuje zakupy, tworzy prezentacje i wykonuje polecenia w imieniu użytkownika. Działa w wirtualnym środowisku z dostępem do terminala, API, przeglądarek i narzędzi badawczych.
czytaj więcej
Google wprowadza AI, które dzwoni do firm. A to dopiero początek – zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
Google testuje sztuczną inteligencję, która... dzwoni do lokalnych firm w imieniu użytkownika. To już nie zapowiedź przyszłości, ale konkretna funkcjonalność testowana w USA. Równolegle gigant z Mountain View wdraża istotne zmiany w kampaniach Performance Max i systemie raportowania Google Ads, które dotykają tysięcy marketerów również w Polsce.
czytaj więcej
Bezpłatny webinar: Jak SEO, GEO i automatyzacja zamieniają ruch w konwersje?
Już 31.07.2025 o godzinie 11:00 odbędzie się bezpłatny webinar Jak SEO, GEO i automatyzacja zamieniają ruch w konwersje?, organizowany przez GetResponse we współpracy z Harbingers. To wydarzenie stworzone z myślą o osobach zajmujących się e-commerce, marketingiem cyfrowym oraz rozwojem marek online.
czytaj więcej
Zooclick i Harbingers rozpoczynają współpracę. Wspólna misja — kompleksowe wsparcie dla opiekunów zwierząt
Zooclick, nowoczesny sklep zoologiczny, który odważnie rozwija się na rynku, rozpoczął strategiczną współpracę z agencją digital marketingową Harbingers.
czytaj więcej
Ekspert z agencji Harbingers jurorem WAYS Awards 2025!
Patrycja Żarek, Graphic & UI Expert z agencji Harbingers, dołącza do prestiżowego jury WAYS Awards 2025 – konkursu towarzyszącego WaysConf, największej konferencji poświęconej product designowi i projektowaniu w Europie.
czytaj więcej
Google otwiera drzwi dla Instagrama. Od 10 lipca 2025 posty z profesjonalnych kont trafiają do wyników wyszukiwania
Od 10 lipca 2025 roku Google rozpoczęło szerokie indeksowanie publicznych postów z profesjonalnych kont na Instagramie – zdjęć, wideo i rolek. To pierwsza tak duża integracja treści social media z wynikami wyszukiwania, która może całkowicie zmienić podejście marek do widoczności organicznej.
czytaj więcej
Grok 4.0: Nowa era sztucznej inteligencji – rekordowe wyniki i możliwości dla firm i deweloperów
9 lipca 2025 roku – Grok 4.0, najnowsza wersja sztucznej inteligencji stworzonej przez firmę xAI Elona Muska, wprowadza rewolucję w świecie AI. Model, określany przez Muska jako najinteligentniejszy na świecie, osiągnął rekordowe wyniki w kluczowych testach rozumowania, matematyki, nauk ścisłych oraz programowania, a także zaprezentował ogromny potencjał dla firm i deweloperów. Zaledwie kilka dni po premierze Grok 4.0 jest już dostępny na platformie X (dawniej Twitter), w aplikacjach mobilnych oraz przez API.
czytaj więcej
Lepsza monetyzacja dla wydawców i ultra-lokalne prognozy dla reklamodawców od Google
Google wprowadza dwie przełomowe zmiany, które mają na celu uproszczenie procesu reklamowego oraz usprawnienie działania zarówno wydawców, jak i reklamodawców. Dwie nowe aktualizacje skierowane do właścicieli stron oraz specjalistów od marketingu dają im potężne narzędzia do bardziej precyzyjnego i efektywnego zarządzania przestrzenią reklamową i kampaniami.
czytaj więcej
Familijne świętują 30-lecie kampanią pełną emocji, nostalgii i nagród
Z okazji jubileuszu marka Familijne rozpoczęła ogólnopolską kampanię „30 lat razembycia”. Nie brakuje w niej odniesień do wspomnień z dzieciństwa, międzypokoleniowych relacji i klimatu lat 90. XX wieku - dekady, w której kultowe wafle po raz pierwszy trafiły na sklepowe półki. W ramach zaplanowanych działań przewidziano m.in. konkurs konsumencki, aktywności w digitalu, social mediach, telewizji, punktach sprzedaży oraz w przestrzeni miejskiej.
czytaj więcej
123456789...888990

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top