Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?
Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumenci nie znają naszej marki, więc mówimy "zróbmy kampanię marketingową", produkt słabo się sprzedaje więc myślimy "zmieńmy opakowanie".
czytaj więcej
Grupa Eura7 przejmuje udziały w loteryjnym startupie Nofsza
Krakowska Grupa Eura7 zainwestowała w warszawską spółkę Nofsza, startup specjalizujący się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych typu loterie, konkursy, programy bonusowe. Transakcja zakupu 48,7% udziałów opiewa na 116.000 zł.
czytaj więcej
2022-02-21, 16:03
Good-PR
Galeria Klif i Dom Mody Klif promują akcję Nie Bądź Plastik!
Galeria Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie zachęcają do walki z nadmiarem plastikowych odpadów. Marka aktywnie włącza się w kampanię Nie Bądź Plastik!, w ramach której obie galerie zaplanowały szereg akcji CSR, mających na celu edukowanie klientów i angażowanie ich do wspólnych działań. Nie zabraknie też konkursów.
czytaj więcej
Tania Książka budzi w Internecie więcej pozytywnych emocji niż Empik, a o modzie najczęściej rozmawiamy na Twitterze. Nowy ranking popularności marek w polskim Internecie od SentiOne
Rozmowy polskich Internautów w 2021 r. zdominowała tematyka motoryzacyjna, sprzęt RTV oraz eCommerce. Jednak najbardziej pozytywnie postrzegane branże to AGD, zdrowie i uroda oraz moda. Najwięcej negatywnych emocji budzi telekomunikacja. Polski SentiOne po raz piąty prezentuje ranking Social Index, który, dzięki użyciu zaawansowanej sztucznej inteligencji, pozwala porównać popularność wśród Internautów największych firm obecnych na polskich rynku.
czytaj więcej
Lisner zmienia się ze smakiem
HiBrands przeprowadza kompleksowy redesign opakowań marki Lisner.
czytaj więcej
PREZENTACJA PRODUKTU W INTERNECIE - PIERWSZY KROK DO SUKCESU SPRZEDAŻOWEGO W SIECI
Kiedy przygotowujemy, wraz z uczestnikami szkoleń, analizę SWOT dla kanału internetowego, zawsze słyszę, że słabą stroną tego kanału jest brak możliwości obejrzenia i dotknięcia produktu. Tak to prawda. Teraz wystarczy przekuć to na szansę i mamy gotową wskazówkę do działania.
czytaj więcej
Nowe funkcje SentiOne - Profil Idealnego Klienta i możliwość zaawansowanej analizy danych z Twittera
Polski SentiOne uruchamia nową funkcję w ramach analizy kanałów własnych marki - Profil Idealnego Klienta. Dzięki analizie bazy jej obserwatorów w social media w ciągu minuty będzie można określić jakiej płci jest statystyczny klient marki, ile ma lat, skąd pochodzi, w jakim mieście mieszka i jakim językiem się posługuje. To pierwsze tak zaawansowane narzędzie na rynku. Oprócz tego do serwisów uwzględnianych w analizie kanałów własnych dołącza Twitter, a użytkownicy SentiOne zyskają dostęp do danych takich jak wyświetlania i analiza obserwatorów.
czytaj więcej
Czym jest Media relations?
Media relations to jedna z usług, którą zajmuje się nasza działalność. Definicja Media Relations jest bardzo często mylona z innym działem, którym się zajmujemy – Public Relations. W omawianym przypadku mówimy o tworzeniu relacji z mediami. Tak można najkrócej ocenić definicję Media Relations. Ta prosta definicja mówi nam czym zajmuje się Media Relations, jednak nie do końca oddaje założenia.
czytaj więcej
Strona internetowa – nasza wizytówka w sieci. 5 zasad tworzenia dobrej strony
Internet jest podstawowym narzędziem szukania informacji. Nieważne więc czy prowadzisz małą firmę, która działa w obrębie miasta, restaurację czy sieć sklepów – strona internetowa jest obowiązkowym elementem tworzenia wizerunku w sieci.
czytaj więcej
2022-02-02, 10:38
Kolporter
Kup starter i wykorzystaj rabat
W salonikach Kolportera trwa akcja promocyjna T-Mobile i Heyah. Każdy, kto kupi starter tej sieci, a następnie go zarejestruje w saloniku otrzyma atrakcyjny rabat na zakup doładowania.
czytaj więcej
1...18192021222324...85

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top