Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


„Polskie słodycze na polskie święta” w przebojowej kampanii telewizyjnej Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. Emisje zaplanowano od połowy listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych.
czytaj więcej
2021-11-18, 12:17
Kolporter
„Skarb” w saloniku Kolportera
W listopadzie 2021 roku w wybranych salonikach Kolportera można odebrać najnowsze wydanie magazynu „Skarb”, wydawanego na potrzeby sieci drogerii Rossmann.
czytaj więcej
Abanana poprowadzi komunikację marki Gzella w social mediach
Abanana, należąca do Grupy Eura7, odpowiada za działania marketingowe marki Gzella należącej do Grupy Sokołów, prowadzone na Facebooku oraz Instagramie.
czytaj więcej
Abanana wspiera Fundację Aeris Futuro i projekt „Czas na las”
Agencja Abanana, należąca do Grupy Eura7, wspiera krakowską Fundację Aeris Futuro w social mediach przy projekcie „Czas na las”.
czytaj więcej
2021-10-28, 11:27
Kolporter
„Zwierzaki z FUN-PAKI” do odbioru w salonikach Kolportera
Nagrody w ogólnopolskiej akcji KINDER Niespodzianki „Zwierzaki z FUN-PAKI” odbierzesz teraz w wybranych salonikach Kolportera na terenie całej Polski.
czytaj więcej
Grupa Eura7 rozpoczęła współpracę z Edoo.pl
W ramach Abanana, swojego kreatywnego zespołu, Grupa Eura7 rozpoczęła współpracę z jedną z największych szkół językowych online w Polsce - Edoo.pl.
czytaj więcej
Nowa kampania BBC Brit przygotowana przez Digital Kingdom.
Wystartowała kampania promująca wieczorne pasmo programowe BBC Brit.
Niestandardową kampanię przygotowała agencja Digital Kingdom we współpracy z Andrzejem Mleczko.
czytaj więcej
Nowe, ekologiczne murale i specjaliści IT ratujący planetę. Kampania No Fluff Jobs „IT Heroes – bohaterowie codzienności”
W ramach prowadzonej przez No Fluff Jobs kampanii wizerunkowej „IT Heroes”, firma odsłania nowe murale ekologiczne, które pojawiły się w kolejnych miastach – po Gdyni przyszedł czas na Poznań i Kraków, które przez 2 miesiące oczyszczą powietrze jak ponad 210 drzew. Ale też pokazuje sylwetki specjalistów IT którzy biorą czynny udział w kreowaniu nowych, potrzebnych rozwiązań – zarówno ludziom, jak i planecie. Wśród nich znaleźli się także ci zaangażowani w proekologiczne projekty m.in. ratujące wieloryby, pozwalające na bardziej odpowiedzialne zakupy w sieci i ekologiczny transport morski.
czytaj więcej
2021-10-11, 12:11
Good-PR
Klif Magazyn Online – kolejna edycja prekursorskiego magazynu
Galeria Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie kontynuują sukces interaktywnego Magazynu Klif Online. Drugie wydanie Magazynu Jesień 2021, poświęcone modzie wysokiej oraz selektywnej ofercie premium, jest już dostępne w Internecie. A w nim szerokie spektrum porad, inspiracji i propozycji zakupowych, stworzonych wspólnie z najemcami.
czytaj więcej
Klif Magazyn Online – kolejna edycja prekursorskiego magazynu
Galeria Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie kontynuują sukces interaktywnego Magazynu Klif Online. Drugie wydanie Magazynu Jesień 2021, poświęcone modzie wysokiej oraz selektywnej ofercie premium, jest już dostępne w Internecie. A w nim szerokie spektrum porad, inspiracji i propozycji zakupowych, stworzonych wspólnie z najemcami.
czytaj więcej
1...20212223242526...85

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top