Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2019-11-07, 09:40
NEONET
NEONET świętuje 16 urodziny
NEONET, ogólnopolska sieć sklepów AGD/RTV/IT/GSM, właśnie obchodzi swoje 16 urodziny. Z tej okazji zmienia system identyfikacji wizualnej, podkreślając wagę dialogu z Klientem, wzmacnia działania w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz przygotowuje rewelacyjne promocje jako urodzinowe niespodzianki.
czytaj więcej
Pierwszy rejs samolotu PLL LOT w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
czytaj więcej
Jak wygląda polski rynek influencerów? Premiera raportu Influencer Marketing 2019
Jak wygląda polski rynek influencerów? Kogo marketerzy poszukują do współpracy? Czy influencer marketing jest dla każdego? Gdzie szukamy influencerów i jak znaleźć tego wymarzonego? O tym m.in. mogli przekonać się uczestnicy piątej edycji Internet ASAP open, która miała miejsce 29 października w klubie The Stage w Krakowie, odbyła się premiera ważnego raportu: Influencer Marketing 2019.
czytaj więcej
Na czym polega trade marketing?
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprzedaży, dzięki różnorodności wykorzystywanych narzędzi służy budowaniu i podtrzymaniu relacji z odbiorcami działań - odbiorcami ostatecznymi (B2C) i pośrednikami (B2B).
czytaj więcej
2019-10-29, 09:55
OX Media
Marka Cleanic wchodzi do świata mediów społecznościowych i wybiera OX Media
OX Media wraz z marką Cleanic zbudowało strategię komunikacji opartą o różne wymiary kobiecej delikatności. Agencja odpowiedzialna jest za launch profili oraz całościowe prowadzenie działań social media na rynku polskim, oraz na rynkach zagranicznych. W strategii mocny akcent postawiono na UGC i współpracę z micro-influencerami. Wszystkie działania mają na celu jak najefektywniejsze dotarcie do szerokiej gamy grup docelowych. 
czytaj więcej
Bezpieczna Rodzina z PGE Lumi
Wystartowała wspólna kampania PGE Lumi i Locon BezpiecznaRodzina.pl, skierowana do warszawiaków. Decydując się na zmianę sprzedawcy prądu na Lumi, klienci z Warszawy otrzymają voucher o wartości 300 złotych, który będą mogli wykorzystać na zakupy w sklepie BezpiecznaRodzina.pl. Voucher można wykorzystać na wszystkie urządzenia i usługi z oferty BezpiecznaRodzina.pl.
czytaj więcej
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
czytaj więcej
Łukasz Goździor awansuje na stanowisko Marketing Director w Inchcape Northern Europe Distibution
Łukasz Goździor, dotychczasowy Marketing Country Manager w Inchcape Polska, został dyrektorem marketingu w Inchcape Northern Europe Distribution. To kolejny awans Polaka w europejskich strukturach Inchcape PLC, największego niezależnego dystrybutora branży motoryzacyjnej na świecie.
czytaj więcej
Kolejny awans w Projekt Zero2!
Razem z pierwszymi przymrozkami Dominika Przewoźnik od października 2019 wskoczyła na wyższe stanowisko.
czytaj więcej
Spotkania Marketingowe w Olkuszu!
Do Olkusza zawitają Rycerze Marketingu! Ta inicjatywa ma przybliżyć mieszkańcom Srebrnego Miasta jak działa marketing i w jaki sposób w pełni wykorzystać możliwości Facebooka, by wypromować swoją markę.
czytaj więcej
1...35363738394041...85

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top