Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Nowe treści w zasięgu ręki i 30% taniej
Od wielu lat zajmuję się tym, co sprawia mi radość – kreowania słowem.
czytaj więcej
2019-08-20, 23:28
iQ.screen
Co reklamodawcy mogą wyczytać z Twojej twarzy?
Twój wiek, płeć i emocje. I na tej podstawie wyświetlić dopasowane do Ciebie reklamy.
Przyszłość? Nie, iQ.screen nowy startup w zakresie reklamy.
czytaj więcej
2019-08-20, 23:03
iQ.screen
Czy rynek reklamowy potrzebuje startupu?
iQ.screen, wyświetla pasażerom warszawskich taksówek treści spersonalizowane na podstawie ich wieku, płci oraz lokalizacji. Wykorzystuje przy tym sztuczną inteligencję i operacje na small data.
czytaj więcej
Agencja Invitro - stwórzmy coś wyjątkowego
Pragniesz mieć markę, która będzie tworzyć nowe historie i łączyć ludzi? Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą.
czytaj więcej
Tworzenie nazwy marki - porady
Posiadasz swoją markę i nie wiesz jak wymyślić nazwy swoich produktów? Zapraszamy do zapoznania się z kilkoma wskazówkami.
czytaj więcej
Content marketing w social mediach – o czym warto pamiętać?
Jednym z największych mitów na temat content marketingu jest przekonanie, że metoda ta ogranicza się jedynie do tworzenia artykułów blogowych. Tymczasem, popularnym miejscem rozpowszechniania wartościowych treści są m.in. social media.
czytaj więcej
2019-07-16, 10:45
DrTusz
Znów kochamy wywołane fotografie
Chociaż dla dzisiejszych trzydziestolatków stwierdzenie, że ich dzieciństwo jest dla współczesnej młodzieży źródłem inspiracji w panującej modzie na retro, może co najmniej dziwić, to obserwując trendy, opinia ta nie jest daleka od prawdy. Moda na wszystko, co analogowe (a nie cyfrowe) dotyka kolejnych produktów, od ubrań, po muzykę. Nie ominęła również zdjęć, którymi użytkownicy zalewają media społecznościowe, ale równie chętnie wracają do ich fizycznej postaci.
czytaj więcej
Jak wymyślać tematy na bloga?
Prowadzisz bloga, jednak zdarza Ci się nie mieć pomysłu na nowy artykuł? Zapoznaj się z najważniejszymi sposobami, które pozwolą Ci się odblokować.
czytaj więcej
35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study kampanii trade marketingowej mat treningowych dla szczeniąt.
czytaj więcej
Jak zarządzać produktem?
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów i specjalistów ds. marketingu odpowiedzialnych w swoich firmach za procesy zarządzania produktem (product managementu). Autorką programu szkolenia z product managementu i trenerem prowadzącym warsztat była Pani Hanna Adamiak, trener praktyk, ekspert w zakresie marketingu.
czytaj więcej
1...37383940414243...85

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top