Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Truskawkowy niezbędnik deserowy
Truskawki słodkie i pachnące słońcem są jak zwiastuny nadchodzącego lata. Czerwienią się w koszykach na straganach i sklepowych półkach. Kuszą obietnicą zbliżających się wakacji i eksplozją owocowych smaków. Sięgnij po kilka podstawowych produktów i wyczaruj wyjątkowe truskawkowe specjały!
czytaj więcej
Bielmar prezentuje nowe logo
Spółka Bielmar wprowadza nowe logo i claim marki – Zawsze smakuje!. Odświeżony znak graficzny zyskał większą czytelność i dynamiczne liternictwo, przy zachowaniu  dotychczasowej kolorystyki i charakterystycznego motywu słonecznika, dominującego w pierwowzorze.
czytaj więcej
Zoofast debiutuje na holenderskim rynku
Holandia to kolejny rynek na którym swoją działalność rozpoczęła Zoofast – europejska marka firmy Krakvet. W połowie maja br. największy internetowy sklep w branży zoologicznej w Polsce umożliwił e-zakupy mieszkańcom Królestwa Niderlandów. To już kolejny - dwunasty europejski rynek na którym marka Zoofast jest obecna.
czytaj więcej
Układamy kostkę brukową – o czym nie możemy zapomnieć?
Kostka brukowa nie tylko umożliwia praktyczne wykorzystanie działki. Może również stać się ozdobą posesji. Jednak aby cieszyła nasze oko i spełniała swoją rolę przez długie lata, musi być prawidłowo ułożona. Jest kilka zasad o których należy pamiętać.
czytaj więcej
Czytaj magazyn „Art&Business” w taksówkach EcoCar i weź udział w konkursie!
Magazyn „Art&Business” od czerwca będzie dostępny w samochodach EcoCar. Wszyscy podróżujący taksówkami po Warszawie otrzymają pakiet najświeższych informacji z obszaru sztuki i biznesu. Co tydzień wszyscy klienci i czytelnicy zarazem wezmą udział w losowaniu nagród, m.in. zaproszeń na pokaz filmu „O krok od sławy” oraz bonów na zakupy i kuponów zniżkowych od młodego polskiego projektanta Madoxa.
czytaj więcej
Jak zarobić na rejestracji domen internetowych?
Jednym ze sposobów osiągnięcia zarobku w sieci jest rejestracja domeny internetowej, którą w niedalekiej przyszłości będziemy mogli sprzedać z dużym zyskiem. Aby to zrobić należy wyczuć rynek, czyli przewidzieć zapotrzebowanie na daną domenę. Nazwa witryny powinna na przykład nawiązywać do wydarzeń, które mogą mieć miejsce w niedalekiej przyszłości czy odnosić się do konkretnego rynku usług.
czytaj więcej
Użytkownicy Facebooka stanowią jeden z najbardziej prawdopodobnych celów kradzieży kont
Facebook pozostaje preferowanym celem cyberprzestępców, którzy specjalizują się w kradzieży kont na portalach społecznościowych: według statystyk Kaspersky Lab, w I kwartale 2014 r. fałszywe strony imitujące Facebooka stanowiły 10,85% wszystkich wykryć modułów ochrony antyphishingowej.
czytaj więcej
Tkaniny Andropolu dla pożarnictwa na targach w Kielcach
Niepalne, odporne na rozdzieranie, wodoodporne – takie tkaniny dla strażaków prezentuje Andropol podczas jubileuszowej X Międzynarodowej  Wystawy - Ratownictwo i Technika Przeciwpożarowa EDURA 2014.
czytaj więcej
Nie wierzę w sankcje UE wobec Rosji
Miałem kiedyś przyjaciela. Był znacznie starszy ode mnie, urodził się w latach dwudziestych ubiegłego stulecia na Zaolziu. Kiedy wybuchła wojna został wcielony do Wermachtu i choć czuł się Polakiem przysposabiano go do walki w niemieckim mundurze. Kiedy Hitler wszedł w relacje wojenne z Sowietami, mój przyjaciel postanowił zrzucić uwierający go mundur i przejść na stronę radziecką.
czytaj więcej
Concordia dla nauki
Concordia od czterech lat wspiera Konkurs na najlepszą pracę doktorską, magisterską, licencjacką i podyplomową z dziedziny ubezpieczeń gospodarczych i społecznych. Jego celem jest zachęcenie młodych ludzi do podejmowania badań związanych z ubezpieczeniami.
czytaj więcej
1...1282128312841285128612871288...1375

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top