Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Rainbow Tours podsumowuje półrocze
Rainbow Tours podsumował wyniki za pierwsze półrocze 2015 roku. Przychody ze sprzedaży osiągnięte w analizowanym okresie wyniosły 425,2 mln zł i są wyższe o 68,8 mln zł w stosunku do I półrocza 2014 roku, co stanowi wzrost o 19,3%. Wzrost ten spowodowany jest przede wszystkim znacznie wyższą sprzedażą usług turystycznych przez podmiot dominujący (głównie oferty Lato 2015 oraz Egzotyka 2014/15).
czytaj więcej
2015-09-09, 09:49
Inpro SA
Grupa INPRO osiągnęła rekordowe wyniki sprzedaży w sierpniu br.
Grupa INPRO w sierpniu br. zrealizowała przedsprzedaż (rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych netto) na poziomie 67 umów. Jest to najlepszy wynik sprzedaży Grupy w 2015 roku. Narastająco po ośmiu miesiącach br. Grupa INPRO podpisała 349 umów przedwstępnych netto wobec 294 w analogicznym okresie roku ubiegłego (wzrost o blisko 19 proc.).
czytaj więcej
System Asseco stanie się "sercem" śląskiego szpitala
Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej wybrał system Asseco Medical Management Solutions. Wdrożenie oprogramowania stanowi element informatyzacji placówki, która będzie mogła podnieść poziom obsługi swoich pacjentów, m.in. poprzez wykorzystanie elektronicznej dokumentacji medycznej. Wartość projektu to ponad 1,5 mln zł brutto.
czytaj więcej
Ile kosztuje pożar lasu?
Ponad 400 tys. zł wyniósł sam koszt udziału samolotów gaśniczych w gaszeniu torfowiska w Nadleśnictwie Myszyniec - policzyli olsztyńscy leśnicy.
czytaj więcej
JSW w trakcie uzgodnień
W nawiązaniu do informacji dotyczącej skorzystania przez ING z „opcji put" na kwotę ok. 75 mln PLN (26.260.000 PLN i 12.950.000 USD plus należne odsetki), Spółka informuje, że wspomniana w raporcie „opcja put” może zostać zrealizowana przez ING Bank Śląski S.A. od 21 września, licząc 10 dni roboczych od dnia skutecznego doręczenia jej do agenta, tj. od dnia wczorajszego.
czytaj więcej
Projekt Innowacyjny Migacz
„PI - MIGACZ” powstał w odpowiedzi na problemy osób niesłyszących związane z uzyskaniem prawa jazdy oraz ośrodków szkolenia kierowców z edukowaniem takich osób.
czytaj więcej
Nowe rozgrzewające smaki Owocowych kubków Delecta
Delecta wprowadza na rynek limitowaną, jesienno-zimową edycję trzech kisieli instant z linii Owocowy kubek. Nuty rozgrzewających dodatków: imbiru, goździków i miodu oraz witamina C wraz z kompozycją cytrusowych i polskich owoców tworzą słodką przekąskę, rekomendowaną na chłodniejsze dni.
czytaj więcej
Rezygnacja członka zarządu
Zarząd Jastrzębskiej Spółki Węglowej S.A. informuje, iż 7 września tego roku Pan Robert Kozłowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji Zastępcy Prezesa Zarządu ds. Ekonomicznych JSW z dniem dzisiejszym.
czytaj więcej
IKEA wycofuje lampkę nocną PATRULL ze względu na ryzyko porażenia prądem
IKEA apeluje do klientów, którzy posiadają lampkę nocną PATRULL, by niezwłocznie przestali jej używać i zwrócili w najbliższym sklepie IKEA, gdzie otrzymają pełen zwrot kosztów zakupu.
czytaj więcej
Ponad 2 miliardy sprzedaży i dynamiczny rozwój sieci LPP w I półroczu 2015 roku
W pierwszych dwóch kwartałach 2015 roku spółka LPP SA, właściciel pięciu popularnych marek odzieżowych (RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY), wypracowała 2,3 mld zł przychodów ze sprzedaży, osiągając 100 mln złotych zysku netto. Spółka kontynuowała ekspansję zagraniczną, otwierając m.in. pierwsze salony RESERVED w Egipcie, Kuwejcie i Katarze oraz trzy kolejne salony w Niemczech. Do końca roku sklepy RESERVED będą obecne już w 17 krajach.
czytaj więcej
1...1315131613171318131913201321...1481

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top