Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Wielkanocna ofensywa PGS i marki O! Dobre. Pewne. Twoje.
Owoce w puszkach, oliwki i żurek – to kolejne produkty wdrażane przez Polską Grupę Supermarketów w ramach promocji marka własnej O! Dobre. Pewne. Twoje. Jeszcze przed świętami wielkanocnymi na półkach sklepów Top Market zagościły nowe, jakościowe produkty spożywcze. Obecnie marka PGS posiada w swojej ofercie ponad 150 produktów spożywczych i higienicznych.
czytaj więcej
Babeczki XXL Delecta – megapaka dla wielkich łasuchów
Delecta wprowadza do oferty waniliowe Babeczki XXL – megapakę 24 babeczek do domowego wypieku. To pierwsza na rynku tak duża porcja babeczek, która stanowi idealne rozwiązanie na rodzinną imprezę, urodzinowe przyjęcie czy świąteczny podwieczorek.
czytaj więcej
Chwała lodom dobrej roboty!
Wbrew wrogiej imperialistycznej propagandzie, kolektyw lodziarzy, podczas tegorocznych targów Expo Sweet, jednomyślnie powiedział TAK wielkiemu powrotowi Lodów PRL. Gdyż to jedna z lepszych rzeczy, która kojarzy nam się z tymi słusznie minionymi czasami.
czytaj więcej
Kasza bulgur – doskonałe uzupełnienie wiosennej diety
Wiosna to idealny czas, by zmienić swoją dietę na lepszą. Warto postawić na posiłki niskokaloryczne i lekkie, dzięki którym już za chwilę zmieścimy się w ulubione jeansy. Niezastąpionym komponentem takich dań stanowi kasza bulgur marki Halina – uniwersalny produkt, który wprowadzi do kuchni dawkę energii i wyjątkowego smaku.
czytaj więcej
Sami miksujemy to co jemy
LodyBonano zmieniają filozofię sprzedaży. Dają klientowi wybór i uwalniają jego kreatywność. Teraz to on będzie twórcą swojego deseru, skomponuje jego smak, wygląd, dobierze dodatki. Będzie mógł dowolnie miksować lodowe składniki, dlatego nowa formuła nosi nazwę LodyBonano MIX.
czytaj więcej
Fit posiłki z ciecierzycą marki Halina
Bycie fit to jedno z najczęstszych postanowień, które co roku staramy się spełnić. Jak jeść smacznie i wartościowo, jednocześnie dążąc do osiągnięcia wymarzonej sylwetki? Wystarczy postawić na sprawdzone produkty, takie jak ciecierzyca marki Halina.
czytaj więcej
Wielkanoc z kaszami Halina
Święta Wielkanocne kojarzą się najczęściej z obecnością bliskich i suto zastawionym stołem, pełnym nierzadko kalorycznych i ciężkostrawnych potraw. Aby przygotować dania w nieco innej, a przy tym lżejszej odsłonie, warto sięgnąć po różnorodne kasze marki Halina.
czytaj więcej
Dlaczego ciasto rośnie? Trzy spulchniacze wypieków
Proszek do pieczenia, soda i drożdże to trzy najbardziej popularne składniki wypieków, dzięki którym ciasto rośnie i nabiera odpowiedniej konsystencji. Działanie spulchniające zawdzięczają swoim chemicznym lub naturalnym właściwościom. Jak działają i w jakich wypiekach każdy z nich sprawdza się najlepiej?
czytaj więcej
Kawa na lodowisku i w zakładach bukmacherskich
Jest aromatyczna, smaczna i skomponowana tak, by zadowolić najbardziej wymagające podniebienia. Chodzi o kawę serwowaną z automatów vendingowych, dostępnych w ofercie białostockiej marki Ideal Group. Jej smak będą mogli teraz docenić także pracownicy i klienci zakładów bukmacherskich Superbet oraz użytkownicy lodowisk obsługiwanych przez firmę Piruet.
czytaj więcej
Nowy automat do świderków skrojony pod klienta
Firma Hard-Ice, czołowy polski producent automatów do lodowych świderków, wprowadza na rynek maszynę, na którą czekało wielu lodziarzy i restauratorów. Automat na tzw. zwykłą wtyczkę – czyli zasilany prądem 230V - kompaktowych rozmiarów i do zainstalowania nawet na niewielkim blacie.
czytaj więcej
123456789...737475

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top