Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


/8 godzin, 18 ekspertów marketingu online i prawie 800 uczestników. Pełen sukces!/
1 marca 2016 roku odbyła się konferencja "I Love Marketing" zorganizowana przez zespół Sprawnego Marketingu. Można powiedzieć, że konferencja była niejako inauguracją cyklu spotkań związanych z marketingiem online, które odbędą się w Warszawie.
czytaj więcej
Przysyłaj swoje oferty na polskaoferty.pl
Oferty Polska, to strona przeznaczona dla użytkowników Internetu, którzy są zainteresowni budowaniem marki swojej firmy oraz poszukiwaniem nowych rozwiązań. Ciekawych informacji oraz wiedzy praktycznej, rozwiązującej problemy napotykane w sieci.
czytaj więcej
Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją prosto z serca
Z początkiem marca Delecta wystartowała z pełną ciepłych emocji i autentycznych gestów kampanią reklamową „prosto z serca”. Działania zaplanowane na 6 tygodni w kluczowych stacjach telewizyjnych komunikują nową odsłonę marki, obejmującą odświeżone logo, nowe hasło i zmienione graficznie opakowania.
czytaj więcej
Digital Kingdom obsłuży trzy amerykańskie marki obuwnicze
Cat Footwear, Keds i Sperry to trzy marki, które od początku 2016 roku dołączyły do grona klientów Digital Kingdom.
czytaj więcej
Kto się zakochał w Chloe? Field & Ambient marketing w wersji premium!
13-14 lutego odbył się największy event promocyjny marki Chloe w Polsce. Wydarzenie pod nazwą The Shortest Love Story zostało przygotowane przez agencję Digital Kingdom, która zajęła się jego organizacją po wygranym przetargu.
czytaj więcej
2016-02-22, 10:39
Novem
Novem inwestuje w nowe kompetencje
Agencja Novem, rozszerza ofertę o działania związane z doradztwem i strategią komunikacji. 17 lutego 2016 roku Agencja objęła większościowy pakiet udziałów w spółce Brave Girls. Celem poszerzenia struktury Grupy Novem o spółkę Brave Girls jest zwiększenie skuteczności prowadzonych aktywności w Internecie. Spółka odpowiedzialna będzie za wsparcie Klientów w tworzeniu nowoczesnej strategii marki oraz strategii marketingowej (w tym social mediowej), uwzględniającej spojrzenie na markę przez pryzmat nowych mediów i nowych możliwości.
czytaj więcej
Motoryzacja inwestuje zimą!
Kurorty górskie co roku przyciągają tysiące turystów. Za nimi podąża reklama. W tym roku wydatki na reklamę na stokach i w ośrodkach górskich mogą osiągnąć rekordowy wynik – ponad 50 mln zł według analityków badających rynek wydatków reklamowych. Największy udział w tym rynku mają producenci samochodów.
czytaj więcej
Jak wdrożyć plan działań content marketingowych? cz.1
Content marketing robi furorę. Czy każdemu jest potrzebny content marketing i jak najlepiej go wykorzystać?
czytaj więcej
2016-02-11, 15:20
Silence!
Konferencja Key-Words – pierwsza edycja za nami!
4.02 w nowej siedzibie Muzeum Śląskiego odbyła się konferencja Key-Words. Było to spotkanie specjalistów w dziedzinie marketingu z przedsiębiorcami. Jako współorganizatorzy tego wydarzenia (obok firmy MOMA) chcielibyśmy podziękować wszystkim za obecność i owocne spotkanie.
czytaj więcej
Dlaczego praca zdalna jest taka genialna?
Wyobraź sobie, że wstajesz rano bez dźwięku budzika i idziesz do pracy... do której nie masz daleko, coś około kilku metrów. Odpalasz sobie komputer i korzystasz z przygotowanych wcześniej notatek, organizacji pracy.
czytaj więcej
1...62636465666768...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top