Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Jak biuro prasowe pozwala skutecznie umacniać pozycję danej marki?
Biuro prasowe ma za zadanie umożliwić kontakt danej marki z mediami społecznościowymi oraz portalami. Zamieszczane w nim informacje są gotowe do przedruku, albo przekopiowania pod warunkiem nawiązania współpracy między dziennikarzem, a PR-owcem. Wpływa to korzystnie na pracę obu osób. Każdy coś na tym zyskuje.
czytaj więcej
Ja mam, Ty masz, On ma – czyli dlaczego warto działać w programach partnerskich?
Działanie w programach partnerskich polega na zarabianiu od sprzedaży przez Internet, za pomocą specjalnie spersonalizowanego linka, z kodem. Po roku dochody z tego tytułu rozlicza się na podstawie oddzielnego PIT. O czym warto pamiętać.
czytaj więcej
Czy można zarabiać przez Internet, kupując tylko potrzebne rzeczy?
Ze zwykłego konsumenta, czyli człowieka kupującego co chce i gdzie chce, wystarczy się zmienić w prosumenta, czyli człowieka, który kupuje co chce, kiedy chce, ale w określonych sklepach, które pozwalają na zarabianie na własnych zakupach. Jakie są modele biznesowe? Jest ich kilka, warto wiedzieć więcej, na ten temat, bo to się zwyczajnie opłaca.
czytaj więcej
2016-01-29, 14:53
Veturo.pl
Tea & Coffee World Cup w Krakowie
Po raz pierwszy w Krakowie, w dniach: 10-12 maja 2016 roku odbędą się najważniejsze światowe targi kawy i herbaty. Tea & Coffee World Cup to również interaktywne warsztaty i sympozja informacyjne z udziałem liderów branży z całego świata.
czytaj więcej
Kolejne nagrody dla Projekt PR!
Akademia Internetu – oficjalnie ogłosiła wyniki najnowszej edycji konkursu Webstarfestival - najstarszego w Polsce konkursu na najlepsze strony i kampanie internetowe. Wśród nagrodzonych projektów znalazły się dwa przygotowane przez agencję Projekt PR.
czytaj więcej
2016-01-28, 08:55
websem.pl
Progres 2015 w WebSEM.pl - podsumowanie
Agencja marketingu internetowego - WebSEM.pl - jest kolejną z firm, które otwarcie mówią o swoich osiągnięciach. W formie infografiki WebSEM.pl podsumowuje 2015 - rok dużego progresu.
czytaj więcej
Wykorzystanie gier symulacyjnych w szkoleniach
Wiele firm w pewnym momencie zaczyna zadawać sobie pytanie, “dlaczego ich handlowcy nie sprzedają?”.
czytaj więcej
2016-01-25, 12:06
Kolporter
„ToJaToTy” dla klientów saloników Kolportera
Kolejny numer bezpłatnego magazynu „ToJaToTy” trafi do klientów ponad 500 saloników i salonów prasowych Kolportera w całej Polsce.
czytaj więcej
Murapol stworzy magazyn o tematyce deweloperskiej
Ogólnopolski deweloper Murapol zamierza stworzyć magazyn wraz z serwisem informacyjnym o szeroko rozumianej tematyce deweloperskiej. Spółka poszukuje obecnie dziennikarzy gotowych do podjęcia pracy przy "tworzeniu nowego tytułu wydawniczego". Nie wiadomo kiedy firma z siedzibą w Bielsku-Białej zamierza rozpocząć wydawanie magazynu.
czytaj więcej
2016-01-21, 13:05
Setugo.pl
SZKOLENIE - Jak prowadzić blog firmowego i budować bazę klientów?
Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu Content Marketingu i wykorzystywania tego narzędzia do budowania bazy klientów, a także do budowania wizerunku, zapisz się na szkolenie w Poznaniu.
czytaj więcej
1...63646566676869...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top