Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


6 kluczowych etapów umawiania spotkania
Prawie każde spotkanie sprzedażowe zaczyna się od rozmowy telefonicznej. To od jej przebiegu zależy, czy nasz potencjalny kontrahent będzie chciał wysłuchać naszej propozycji.
czytaj więcej
Grupa OAN uruchamia Content.ad!
Za nowy brand odpowiedzialna będzie Weronika Nowakowska. Do tej pory jako Media Trading Director poszerzała portfolio sieci OAN negocjując kontrakty z właścicielami stron internetowych. Poprzednio pracowała jako Senior Buying Specialist w ARBOinteractive Polska, a wcześniej w BBelements.
czytaj więcej
2016-01-05, 11:21
Silence!
Trendy w e-marketingu na rok 2016 – czyli relacja z ostatniego SEMcampu
Wybraliśmy się na ostatni w tym roku SEMcamp, aby posłuchać o trendach i nowinkach w marketingu internetowym zapowiadanych na 2016 rok. Wszystkie prezentacje okazały się bardzo ciekawe i prawie z każdej udało się wynotować kilka inspiracji.
czytaj więcej
Intymność aplikacji mobilnych
Rynek aplikacji mobilnych jest jednym z najbardziej rozwijających się w Polsce. Dzieje się tak, ze względu na bardzo duże zainteresowanie klientów oraz potencjał jaki jest w firmach produkujących oprogramowanie do tego typu usług.
czytaj więcej
ING Bank Śląski dystansuje się od Marka Kondrata
- Marek Kondrat wyraża swoje prywatne poglądy. Nie angażujemy się w politykę i nie popieramy żadnej opcji politycznej - informuje oficjalne konto ING Banku Śląskiego na Twitterze. To komentarz banku na udział znanego aktora w krakowskim marszu Komitetu Obrony Demokracji. Organizacja ta sprzeciwia się polityce obecnego rządu, który chce wprowadzić m.in podatek bankowy.
czytaj więcej
Prowadzisz stronę tematyczną? Dorabiaj na publikowaniu treści
Prowadzenie strony internetowej z nowymi informacjami, albo artykułami tematycznymi wymaga czasu i zaangażowania. Należy dokonywać wpisów w miarę regularnie, gdyż to powoduje zainteresowanie czytelników. Artykuły można podzielić na kilka kategorii.
czytaj więcej
Życzenia prosto z serca w świątecznej kampanii marki Delecta
Do końca grudnia br. potrwa sponsoringowa kampania reklamowa marki Delecta z portfolio spółki Bakalland. Komunikacja utrzymana w ciepłym, świątecznym klimacie życzeń prosto z serca zostanie zrealizowana w kluczowych stacjach telewizyjnych w okresie bożonarodzeniowym.
czytaj więcej
2015-12-03, 13:30
Setugo.pl
Jak wykorzystać Content Marketing do budowania marki i zwiększenia sprzedaży? SZKOLENIE
Chcesz dotrzeć do nowych klientów za pomoca Content Marketingu? Nauczymy Cię, jak to robić!
czytaj więcej
Branding, czyli jak skutecznie umacniać własną markę w Internecie bez ponoszenia dodatkowych kosztów?
Branding, polega na umacnianiu danej marki w sposób nie nachalny i nie reklamowy, ale bardziej skupiony na jej rzeczywistych walorach oraz problemach, jakie można dzięki niej rozwiązać.
czytaj więcej
2015-11-17, 10:02
websem.pl
Grzegorz Starzak - nowy project manager w agencji websem.pl
Stanowisko junior project managera w naszej agencji właśnie objął Grzegorz Starzak. Do jego zadań należeć będzie koordynacja projektów marki związanych z edukacją przedsiębiorców, docieraniem ze wsparciem e-marketingowym - w tych obszarach, które wymagają dodatkowej wiedzy oraz umiejętności.
czytaj więcej
1...64656667686970...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top