Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2015-10-05, 14:55
Silence!
Jak w Google AdWords będzie można wykorzystać listy mailingowe?
W przeciągu kilku tygodni ma zostać udostępniona opcja Google AdWords - Customer Match, która otworzy przed reklamodawcami nowe możliwości…
czytaj więcej
Tomasz Stopka na stanowisku Product Managera platformy WhitePress
Tomasz Stopka objął stanowisko Product Manager w platformie WhitePress. Jego głównym zadaniem w nowym miejscu pracy, obok promocji firmy, będzie wdrażania projektu pt. „Nowa Koncepcja SEO”, który stanie się głównym kanałem w kontakcie z klientami.
czytaj więcej
2015-09-23, 15:15
Silence!
Instagram – nowa gratka dla reklamodawców?
Do tej pory Instagram był jednym z niewielu kanałów społecznościowych wolnych od reklam. Na dłuższą metę to jednak nie miało szans na przetrwanie...
czytaj więcej
SmartWakacje Polaków
Smartfon to urządzenie wielozadaniowe. Do jakich zadań specjalnych przydaje się nam w czasie wakacji? Sprawdź na infografice o SmartWakacjach Polaków!
czytaj więcej
Manta po raz kolejny na IFA.
Warszawa, 31.08.2015r. - Firma Manta S.A., polski dostawca sprzętu RTV i AGD po raz kolejny wystawcą podczas jednych z największych targów elektroniki użytkowej w Europie.
czytaj więcej
Mike Tyson prezentuje Filmową Promocje Marki BLACK
Właśnie wystartowała nowa, filmowa kampania napojów energetycznych Black. Producent – firma FoodCare przygotowała aż 30 mln promocyjnych opakowań, na których znajdują się kody umożliwiające bezpłatne obejrzenie dowolnego filmu w serwisie www.black.vod.pl. Wśród propozycji przeważa mocne, męskie kino.
O promocji informować będą liczne spoty emitowane w telewizji oraz w internecie.
czytaj więcej
FoodCare właścicielem znaku towarowego TIGER
Urząd Patentowy potwierdził wcześniejsze prawa firmy FoodCare sp. z o.o. do znaku towarowego z elementem TIGER.
W wyniku decyzji Urzędu Patentowego Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 5 sierpnia 2015 roku pierwszeństwo do znaku towarowego z elementem TIGER tj. do BLACK TIGER i WILD TIGER na terytorium Polski dla napojów bezalkoholowych przysługuje firmie Foodcare Sp. z o.o. - jednemu z wiodących producentów branży spożywczej w Polsce. Decyzje te są ostateczne i wykonalne.
czytaj więcej
Mistrzowie Świata promują mistrzowską ofertę Mix w Plusie
Od 24 sierpnia startują nowe kampanie reklamowe Plusa z udziałem siatkarskiej reprezentacji Polski. Jako pierwsza pojawia się komunikacja oferty JA+ MISTRZOWSKI MIX.
czytaj więcej
Sławomir Piwowarczyk w Grupie Adweb
Do zespołu Adseo, marki należącej do agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb, dołączył Sławomir Piwowarczyk, który objął stanowisko Specjalisty SEM.
czytaj więcej
Agencja BE7 zmienia wizerunek BOLS Platinum
CEDC International działając z Agencją Kreatywną BE7 wprowadza swój produkt klasy premium - wódkę BOLS Platinum, na zupełnie nowy poziom postrzegania.
czytaj więcej
1...66676869707172...80

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top