Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Kiełbasa wyborcza – koniec z pustymi obietnicami. Zaczynamy kampanię pełną smaku
Choć „kiełbasa wyborcza” od lat funkcjonuje w języku potocznym jako synonim pustych obietnic składanych przez polityków, nasza kampania pokazuje, że to określenie nie musi nieść ze sobą wyłącznie negatywnych skojarzeń. Wręcz przeciwnie – postanowiliśmy je oswoić i dosłownie… zrealizować.
czytaj więcej
Router Tenda Wi-Fi 7 TE6L Pro bierze udział w plebiscycie ITHardware For Gamers 2025
Jedno z najnowszych urządzeń marki zostało wybrane do rywalizacji. Można na nie oddawać głosy do 31 marca.
czytaj więcej
HERESY – nowe oblicze polskiej mody. Marka REPOSE przechodzi rebranding
Polska marka REPOSE, znana z wyjątkowego podejścia do kobiecej mody, oficjalnie przechodzi rebranding i staje się HERESY – marką dla kobiet, które podążają własną drogą, świadomie wybierając to, co sprawia im przyjemność.
czytaj więcej
2025-03-27, 09:36
Elephate
AI w polskich firmach – od sceptycyzmu do wzrostu zainteresowania [RAPORT EFL]
Już niemal 70 lat minęło od chwili, gdy po raz pierwszy użyto terminu sztuczna inteligencja. Jednak dopiero ostatnie lata przyniosły prawdziwą rewolucję w tej dziedzinie. Z narzędzia tego coraz odważniej korzystają zarówno największe korporacje, jak i mniejsze przedsiębiorstwa. Autorzy nowego raportu EFL zbadali popularność AI w polskim biznesie oraz jej zastosowanie w konkretnych branżach.
czytaj więcej
Wielkanocna uczta z Żurkiem JemyJemy i Pasztetem Dworskim
Święta Wielkanocne to wyjątkowy czas pełen rodzinnego ciepła, tradycji i pysznych potraw. Wśród kulinarnych symboli tych dni nie może zabraknąć aromatycznego żurku oraz wykwintnych pasztetów, które od pokoleń goszczą na świątecznych stołach.
czytaj więcej
Prawie 40 proc. Polaków chce znać dokładne zarobki współpracowników. Najnowsze dane No Fluff Jobs
Blisko 1/3 Polek i Polaków w wieku od 18 do 24 lat sądzi, że w Polsce nie ma różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn na takich samych stanowiskach. Uważa tak również 37 proc. mężczyzn, ale zaledwie 16 proc. kobiet. Nierównościom płacowym sprzyja brak jawności wynagrodzeń. Dokładną wysokość kwot zarabianych przez współpracowników chciałoby znać 39 proc. Polek i Polaków. Połowa popiera pomysł jawności bardziej ogólnych przedziałów wynagrodzeń.
czytaj więcej
Firma VIGOR sp. z o.o. nominowana w plebiscycie „Mistrzowie Motoryzacji” w kategorii Firma Transportowa Roku
Z przyjemnością informujemy o swoim udziale w plebiscycie "Mistrzowie Motoryzacji 2025", organizowanym przez Polska Press sp. z o.o.
czytaj więcej
Rekordowy rok dla Atremu – zysk wzrósł o 162%, a portfel zamówień przekroczył pół miliarda złotych
Rok 2024 przejdzie do historii Atremu jako jeden z najlepszych. Spółka zanotowała imponujący wzrost zysku netto aż o 162%, zwiększając go z 6 mln zł w 2023 roku do 15,6 mln zł. Przychody wzrosły o ponad 30% – z 142 mln do 187 mln zł, a portfel zamówień osiągnął rekordową wartość 540 mln zł. To efekt strategicznego rozwoju, efektywnego zarządzania i dywersyfikacji działań w kluczowych sektorach.
czytaj więcej
Łatwość nawiązywania kontaktów jest cechą pewności siebie, którą częściej mają kobiety niż mężczyźni. Nowe dane
Aż 45 proc. młodych Polaków w wieku od 18 do 22 lat uważa, że ma dystans do siebie, a 59 proc. wszystkich badanych uważa go za cechę osoby pewnej siebie. Mężczyźni częściej dostrzegają u siebie większość cech przypisywanych do pewności siebie. Okazuje się jednak, że to kobiety częściej charakteryzuje łatwość nawiązywania kontaktów. W opinii 61 proc. badanych asertywność jest cechą osoby pewnej siebie, jednak zaledwie co trzeci respondent dostrzega ją u siebie. Dane pochodzą z najnowszego reprezentatywnego badania Fundacji WłączeniPlus, towarzyszącego projektowi Power Talks, którego celem jest wspieranie młodych kobiet i pomoc w budowaniu ich poczucia własnej wartości.
czytaj więcej
Czy należy Ci się ulga podatkowa? Sprawdź i oszczędzaj
Trwa czas składania deklaracji podatkowych za 2024 rok. To dobry moment, żeby spojrzeć na swój domowy budżet i zastanowić się, jak jeszcze lepiej nim gospodarować. Przypominamy, że rozliczając PIT, możesz skorzystać z dostępnych ulg czy odliczeń, a przy tym zaoszczędzić.
czytaj więcej
1...891011121314...1480

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top