Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


IteCom wybrał agencję White Magick
Firma IteCom, integrator rozwiązań informatycznych, powierzył obsługę w zakresie public relations agencji  White Magick.  W ramach umowy White Magick, będzie odpowiadał za kreowanie wizerunku sklepu internetowego – Media Zone (http://mediazone. sklep.pl/).
czytaj więcej
Przywołaj dziecięce wspomnienia ze świątecznymi, bajkowymi kolekcjami Villeroy & Boch
Pamiętasz? Sekretne poszukiwania prezentów w szafach, spiżarni, pod łóżkami. Niecierpliwe wypatrywanie pierwszej gwiazdki. Szczęście i podekscytowanie towarzyszące otwieraniu kolorowych paczek znalezionych pod choinką. Tak, w czasach dzieciństwa święta były bardziej magiczne, odbierane zachłannie wszystkimi zmysłami. Chciałbyś przeżyć to jeszcze raz? Villeroy & Boch zaprasza w niezwykłą, sentymentalną podróż! Za sprawą kolekcji bożonarodzeniowych na nowo przeniesiesz się do krainy beztroski i fantazji.
czytaj więcej
Konsumenci wybrali – woda źródlana Dar Natury produktem 2013 roku
Już co piąty internauta wśród kluczowych czynników, towarzyszących decyzjom zakupowym, oprócz ceny, wskazuje na jakość i oszczędność czasu[1]. Coraz częściej konsumenci zwracają też uwagę na odpowiedzialność producentów, w tym stosowanie ekologicznych rozwiązań. To wartości, na które stawia w swojej strategii firma Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury, producent i dystrybutor wody źródlanej do urządzeń dozujących w domach i biurach. Potwierdzili to też konsumenci, wyróżniając wodę źródlaną Dar Natury tytułem „Dobry Produkt 2013 – Wybór Konsumentów”.
czytaj więcej
Białostoczanie laureatami Wirtualnego Festiwalu Historii Najnowszej
Licealiści SLO STO przy Fabrycznej znaleźli się w gronie zwycięzców w ogólnopolskim Wirtualnym Festiwalu Historii Najnowszej. W internetowych potyczkach uczestniczyło 80 zespołów ze szkół w całej Polsce.
czytaj więcej
Polecaj z LexisNexis i weź udział w promocji
Uczestnictwo w akcji promocyjnej „Polecaj serwisy LexisNexis” to okazja do zdobycia kuponów rabatowych na wszystkie publikacje znajdujące się w ofercie księgarni. Wystarczy poinformować znajomych o wskazanych przez LexisNexis serwisach, a także zachęcić ich do zainteresowania się ofertą wydawniczą.
czytaj więcej
Kaspersky Lab Polska organizuje XII Konferencję Partnerów
Kaspersky Lab Polska, producent rozwiązań do ochrony danych, zorganizował XII Konferencję Partnerów. Wydarzenie odbyło się 23 listopada 2013 r. w Toruniu.  
czytaj więcej
Powstanie innowacyjna platforma B2B. Zrewolucjonizuje rynek i da pracę
Grupa Martom podpisała właśnie umowę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości na dofinansowanie budowy platformy handlowej B2B, która ma szansę zrewolucjonizować dotychczasowy sposób dokonywania motoryzacyjnych zakupów. Koszt budowy platformy to blisko 1,4 mln złotych, z czego niemal milion, spółka pozyska ze środków unijnych. Dzięki temu przedsięwzięciu pracę znajdzie 5 dodatkowych osób, a wraz z rozwojem projektu, szansę na zatrudnienie zyskają kolejne.
czytaj więcej
MakoLab członkiem EDMC – Semantic Web na rzecz transparentności sektora finansowego dla regulatorów rynku i klientów
MakoLab – spółka specjalizująca się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych rozwiązań internetowych dla biznesu – dołączyła do Enterprise Data Management Council (EDMC). To pierwsza polska firma będąca pełnoprawnym członkiem niezależnej amerykańskiej organizacji, której celem jest tworzenie i wdrażanie rozwiązań, pozwalających podmiotom z sektora finansowego efektywniej zarządzać danymi w dwóch aspektach – sprawozdawczości do regulatorów oraz przejrzystości dla klientów.
czytaj więcej
Zakupy w Internecie - wygodne, ale nie zawsze najlepsze - rozwiązanie
Jak pokazują liczne badania, popularność e-zakupów rośnie w sposób systematyczny. Tylko w 2013 roku z usług wirtualnych sklepów korzystało już ponad 12 mln Polaków. Istnieje jednak pewna grupa produktów, na które trudno się zdecydować, oglądając je wyłącznie na ekranie monitora. A dodatkowo ich ceny w sieci nie zawsze są niższe od tych w punktach tradycyjnych – mowa o meblach i elementach aranżacji wnętrz.
czytaj więcej
Villeroy & Boch dla branży wnętrzarsko-budowlanej: modułowa kolekcja ceramiki łazienkowej Architectura
Koło, elipsa i prostokąt. To trzy figury, na których opiera się nowa linia ceramiki sanitarnej – Architectura. A w niej piętnaście różnych produktów, które doskonale sprawdzą się w łazienkach w dużych obiektach komercyjnych. Za sukces kolekcji odpowiada Villeroy & Boch – firma, która od wielu lat oferuje rozwiązania dedykowane architektom, projektantom i inwestorom z branży wnętrzarsko-budowlanej. A jak wiadomo – doświadczenie czyni mistrza!
czytaj więcej
1...1326132713281329133013311332...1377

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top