Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2017-11-08, 12:39
Kolporter
Świąteczna akcja marki KAMIS w salonikach Kolportera
„Poczuj, że są święta” – promocja konsumencka o takiej nazwie ruszyła 2 listopada br. w salonikach i salonach Kolportera.
czytaj więcej
Gra Fair Play procentuje nie tylko w sporcie: nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą 
Piotr Żyła po raz kolejny został twarzą kampanii TransferGo. W najnowszym spocie marka odnosi się do sportowego współzawodnictwa, podkreślając, jak ważne są zasady Fair Play – także w biznesie. 
czytaj więcej
2017-10-30, 09:11
Conture
Copywriting sprzedażowy, czyli treści, które sprzedają
Nie jest większym odkryciem stwierdzenie, że trudno jest dzisiaj cokolwiek sprzedać - zarówno w Internecie, jak sklepie stacjonarnym.
czytaj więcej
Jak reklamować lokalną firmę?
Lokalna firma, to nic innego, jak biznes prowadzony stacjonarnie, czyli w określonym miejscu.
czytaj więcej
Kiedy patrzę w oczy Twoje...
Para uciekinierów z rewolucyjnej Rosji,Nicholas i Maria urządza swoje skromne mieszkanie..właśnie ustawiają stary nadszarpnięty zębem czasu fotel który wymaga drobiazgowej wręcz renowacji. Mdłe światło lampki oświetla poniszczony materiał, Maria nawleka nić na igłę i usiłuje zawiązać supeł...Wbiega czteroletnia radosna dziewczynka ..
- Natalio Nikołajewno Zacharenko ćwiczyłaś dzisiaj rolę?
czytaj więcej
2017-10-05, 09:47
KMC
Delecta rusza z kampanią reklamową i akcją Powiedz to na słodko
Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa marki Delecta promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką Powiedz to na słodko. Komunikacja prowadzona w serwisach VOD potrwa do 12 listopada br.
czytaj więcej
Ogień..
Czasami życie przypala Ci tyłek,, ogniem piekielnym,,myślisz sobie wtedy że nie masz wyjścia z patowej sytuacji. Znudzony i osowiały klikasz myszką w button i znajdujesz nowe rozwiązanie które krok po kroku prowadzi Cię w świat medialny. Zakładasz darmowe biuro prasowe i pytasz Siebie dokąd zajdziesz. Czy Ktoś to przeczyta?Bawisz się w grafika tworzysz PR,raczej nie czarny i zdecydowanie apolityczny bo ten się już przejadł. Ileż można czytać o Maderze czy osikowym kołku Krystyny P. Zastanawiające skąd u polityków zamiłowanie do wampiryzmu?Przecież piją raczej mineralną,względnie kawę !Restauracja w Sejmie powinna mieć wykwintne smakołyki a poseł na sali jedzący bułkę to rzadki widok. Plaster kiszonego ogórka który mimochodem wypadł z ust pewnej pani...jest formą PR ciemny lud ma o czym mówić! Chce mi się napisać książkę pt: ,,Wojaże na sejmowej sali,,..Tylko kto ją przeczyta?
czytaj więcej
2017-09-28, 08:44
Conture
5 sposobów na dobry tekst na stronę internetową
Stworzenie wartościowych treści na stronę internetową to nie lada wyzwanie. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowość, mdłe hasła i nic nie wnoszące zdania.
czytaj więcej
2017-09-25, 10:07
Kolporter
Deski Winiary znowu w salonikach Kolportera
W salonikach i salonach prasowych Kolportera trwa program konsumencki Winiary – „Deski Winiary znów do zdobycia”. Poprzednia edycja programu realizowana była na Wielkanoc 2017.
czytaj więcej
Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę marki Opel
Agencja odpowiada za planowanie i realizację strategii obecności Opel Poland w mediach społecznościowych.
czytaj więcej
123456789...293031

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top