Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2018-01-22, 09:11
Conture
Artykuł sponsorowany - jak go napisać, żeby wzbudzał zainteresowanie?
Dobry artykuł sponsorowany to świetny sposób na zareklamowanie konkretnego produktu lub marki. Obecnie materiały marketingowe docierają do nas ze wszystkich stron. Z tego powodu odbiorcy niechętnie patrzą na mało wartościowe formy reklamy, nie dostarczające żadnych dodatkowych treści. Dlatego właśnie artykuły sponsorowane są doskonałym sposobem na zaciekawienie potencjalnych klientów. Tylko jak je pisać, aby nie zniechęcać czytelnika, ale zaciekawić go produktem lub marką?
czytaj więcej
Grześki, Akuku!, Oranżada Hellena i linia Hellena Family+ nagrodzone w plebiscycie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2018
Konsumenci kolejny raz docenili produkty marek Grześki, Akuku!, Oranżada Hellena i Hellena Family+ z portfolio Grupy Colian. Produkty Grześki Tyci, Miśki Kwaśne Akuku!, Oranżada Hellena FIT i linia napojów Hellena Family+ w impulsowych formatach zostały nagrodzone w konkursie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2018. Gala finałowa oraz wręczenie prestiżowych wyróżnień odbyło się 18 stycznia w hotelu Polonia Palace w Warszawie.
czytaj więcej
Co powinien w sobie zawierać zoptymalizowany tekst SEO?
Teksty umieszczane na stronach internetowych muszą być nie tylko przyjazne dla czytelnika, ale przede wszystkim dla wyszukiwarki. Jako czytelnik szukasz w sieci informacji, czytasz je i na ich podstawie działasz. Można powiedzieć, że na tej samej zasadzie działają wyszukiwarki – one też wyszukują i czytają informacje, w zbliżony, a jednak troszkę inny sposób. Tworzenie tekstów na strony internetowe wymaga więc odpowiedniej wiedzy. Jak więc powinien wyglądać dobry tekst?
czytaj więcej
2018-01-17, 11:18
Kolporter
Wydawcy stawiają na promocje
Ponad 1000 różnego rodzaju akcji promocyjnych przeprowadzili w 2017 r. – za pośrednictwem Kolportera – wydawcy prasy. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i będące już w sprzedaży.
czytaj więcej
2018-01-15, 10:29
Kolporter
Nowi Partnerzy w sieci Kolportera
Blisko 200 osób dołączyło, w 2017 roku, do ekipy Partnerów, prowadzących saloniki, należące do sieci zarządzanej przez Departament Sieci Własnej Kolportera.
czytaj więcej
Sześć marek Colian z tytułem Superbrands Polska Marka 2018
Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Jeżyki, Jutrzenka i Hellena – marki z portfolio grupy Colian zostały wyróżnione tytułem Superbrands Polska Marka 2018 w XII. edycji największego niezależnego badania marek w Polsce. Grześki nagrodzono dwukrotnie – także tytułem Superbrands 2018.
czytaj więcej
Dlaczego w e-commerce tak ważne są unikatowe teksty o produktach?
Rosnąca konkurencja w e-commerce sprawia, że coraz ważniejsze staje się wyróżnienie. Bycie zauważalnym i niepowtarzalnym w dzisiejszych czasach jest na wagę złota. Przyciągnięcie klientów jest jednak trudne. Zwłaszcza jeśli zależy nam na zatrzymaniu ich na dłużej. W tej sytuacji najważniejsze okazuje się zarządzanie stroną internetową i opisem produktów, tzw. contentem.
czytaj więcej
„Podaruj serdeczności od Solidarnośc
Solidarność wspiera bombonierki - doskonały prezent dla bliskich z okazji Dnia Babci, Dnia Dziadka, walentynek czy Dnia Kobiet. W pierwszym kwartale 2018 r. marka zaprasza konsumentów do udziału w konkursie pod hasłem „Podaruj serdeczności od Solidarności”. Przy zakupie pralin i czekoladek z oferty Solidarności, co tydzień będzie można wygrać gotówkę i bony poczty kwiatowej, a także otrzymać okolicznościową pocztówkę gratis.
czytaj więcej
Co to są teksty synonimiczne i kiedy je stosować?
Samo znaczenie słowa „synonim” jest znane wielu osobom. Synonimem nazywany jest wyraz równoważny znaczeniowo innemu bądź na tyle zbliżony semantycznie, że istnieje możliwość zastąpienia nim tego drugiego w odpowiednim kontekście. Prościej rzecz ujmując – słowo „auto” możemy zastąpić słowami „pojazd” czy „samochód”, więc to właśnie są jego synonimy.
czytaj więcej
Jak pisać teksty o produktach do sklepów internetowych?
Z dnia na dzień przybywa sklepów internetowych, konkurencja rośnie, a wraz z nią – walka o klienta i bycie na pierwszym miejscu. Zaistnienie w sieci i bycie na pierwszych stronach wyszukiwarek wymaga ciężkiej i długotrwałej pracy. Okazuje się, że najważniejsza nie jest cena. Klienci kierują się czymś całkowicie innym, kiedy wybierają sklep internetowy, w którym zrobią zakupy. Czy są to teksty w sklepie internetowym?
czytaj więcej
123456789...373839

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top