Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Digital Kingdom wdraża długofalowy program influencerski dla marki Rimmel.
Agencja wygrała przetarg na wdrożenie i obsługę programu aktywującego influencerów dla marki Rimmel.
czytaj więcej
2017-02-10, 14:11
Yieldbird
2017 pod znakiem wygody użytkownika w sieci
Rok 2017 w branży reklamy online będzie stał pod znakiem rozwoju narzędzi i technologii zwiększających wygodę korzystania ze stron internetowych. Wydawcy internetowi pracują nad zmniejszeniem latencji, czyli czasu potrzebnego na ładowanie witryn – oceniają eksperci z firmy Yieldbird.
czytaj więcej
2017-02-10, 11:36
Corpicorn
Animacje reklamowe – czy to się sprawdza?
Jeszcze kilka miesięcy temu tylko nieliczne firmy decydowały się na reklamę opartą o animacje. W telewizji pojawiły się najpierw filmiki promujące pożyczki pozabankowe. Krótkie explores videos pokazywały jak w kilka chwil można otrzymać pieniądze na konto nie wychodząc z domu. Dziś animowane reklamy to już standard. Promują produkty dostępne w sklepach sieciowych ale również biorą udział w kampaniach społecznych. Wielu przedsiębiorców zadaje sobie jednak pytanie; „Czy warto zainwestować w taką formę reklamy?”
czytaj więcej
Kaja Adamczewska w dziale kreacji Digital Kingdom
Do agencji Digital Kingdom dołączyła Kaja Adamczewska, która objęła stanowisko Senior Graphic Designer.
czytaj więcej
2017-02-06, 16:02
SEOPILOT
Usługa copywritingu jest już dostępna w Systemie SeoPilot.pl ! Zadbamy o Twoje teksty!
Content bez wątpliwości wysuwa się na czołowe miejsce jeśli chodzi o pozycjonowanie stron.
Sami przedstawiciele Google powtarzają, że wysokiej jakości treści na stronie to droga do sukcesu. Warto zatem zatroszczyć się nie tylko o link building, ale też o content strony internetowej. Tylko jak on powinien wyglądać? Jak pisać teksty aby zaciekawić zarówno odbiorców jak i roboty Google?
czytaj więcej
2017-01-31, 11:35
Persempra
Postawiliśmy na serial!
Budowanie wizerunku i lojalności klienta końcowego w branży meblarskiej to nie lada wyzwanie. Polacy rzadko zmieniają umeblowanie swoich mieszkań i domów. Gdy zakup produktu realizowany jest raz na kilka, a nawet kilkanaście lat, trudno podtrzymywać relacje z klientem. Ale czy to oznacza, że należy z takich działań zupełnie zrezygnować? Bynajmniej!
Marka PERSEMPRA udowadnia, że nie warto siedzieć z założonymi rękami lub stawiać wyłącznie na współpracę z salonami meblowymi.
czytaj więcej
Grzegorz Korczyński dołączył do Digital Kingdom
Nowy Creative Social Media Specialist w Digital Kingdom.
czytaj więcej
2017-01-27, 15:18
KMC
RAPORT: Polacy kochają piec ciasta!
W 75% polskich gospodarstwach piecze się ciasta co najmniej raz w miesiącu. Zdaniem zdecydowanej większości badanych (89%) pieczenie wprowadza w domu rodzinną atmosferę, łączy pokolenia (dla 88%), a według 86% respondentów domowym ciastem można wyrażać uczucia – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie marki Delecta.
czytaj więcej
2017-01-19, 09:43
SEOPILOT
20 narzędzi do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym
Dziś wśród sklepów internetowych praktycznie wszystkich segmentów rynku występuje bardzo duża konkurencja. Jak wygrać w tej walce? Jak przyciągnąć na stronę e-sklepu odwiedzających i przekonać ich do siebie tak, aby stali się naszymi stałymi klientami? Istnieje szereg narzędzi, które pomagają przedsiębiorcom. W tym SeoKurierze postaramy się pokrótce opowiedzieć o skutecznych i efektywnych narzędziach, które zwiększają sprzedaż w e-sklepie.

Zapraszamy do lektury!
czytaj więcej
18 kluczowych zmian w wyszukiwarce Google w 2016 roku [Infografika]
Każdego roku Google wprowadza ogromną ilość ulepszeń i poprawek w swoich licznych produktach i usługach. Najważniejsze modyfikacje wdrożone w 2016 roku przez Google w wyszukiwarce internetowej przedstawione zostały w infografice przygotowanej przez agencję SEMTEC.
czytaj więcej
123456789...293031

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

redakcja@whitepress.pl
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top