Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Placki ziemniaczane inaczej
13 listopada obchodzimy Dzień Placków Ziemniaczanych, czyli potrawy, która zajmuje ważne miejsce w polskiej kuchni. Najczęściej serwowaną wersją są placki na słodko, z cukrem i śmietaną. Istnieją jednak inne sposoby na uzupełnienie tego dania. Jeśli wolimy bardziej wytrawne smaki, warto sięgnąć po kilka inspiracji od WSP „Społem”.
czytaj więcej
Polskie słodycze na polskie święta – Boże Narodzenie z ofertą Colian
Jak co roku, firma Colian dzieli się tym, co ma najlepsze, by uświetnić celebrację najpiękniejszych, świątecznych dni pysznymi słodyczami. Figurki i Pastylki od Goplany, Mikołaj Grześki, Śliwka Nałęczowska z cynamonem i Jeżyki z nutą korzenną to produkty, które umilą zarówno czas przygotowań, jak i radosne chwile w gronie najbliższych.
czytaj więcej
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia sobie z hejtem – w domu, szkole i w przestrzeni publicznej. W szczerych rozmowach o swoich doświadczeniach opowiadają m.in. Julia Wieniawa, Maciej Stuhr oraz Luna.
czytaj więcej
Upiorne przekąski z produktami WSP „Społem”
Halloween to doskonały pretekst, aby urządzić przebieraną imprezę z potwornym motywem. Warto zadbać o to, aby nie tylko kostiumy i dekoracje oddawały atmosferę tego wydarzenia, ale także potrawy. Dlatego wspólnie z rodziną lub przyjaciółmi opracujmy wyjątkowo straszne menu. Wykonanie dań na tę okazję to nie tylko dobra zabawa, ale i sprawdzian naszej kreatywności. Jeśli brakuje Ci pomysłów na proste, a jednocześnie zaskakujące jedzenie, zainspiruj się propozycjami WSP „Społem”.
czytaj więcej
Zero waste na co dzień – Diamant zachęca do odpowiedzialnego gospodarowania żywnością
Światowy Dzień Żywności, który świętujemy 16 października, to idealna okazja, by zwrócić uwagę na ochronę środowiska i promowanie idei zero waste. Marka Diamant, od lat konsekwentnie realizuje działania w ramach strategii zrównoważonego rozwoju firmy, aktywnie promując zrównoważoną uprawę i odpowiedzialne podejście do konsumpcji.
czytaj więcej
Majonez Kielecki z żółtek jaj wyłącznie od kur z chowu ściółkowego
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój wcześniejszy plan o 15 miesięcy. Już teraz Majonez Kielecki wytwarzany jest wyłącznie na bazie żółtek jajek wywodzących się od kur z chowu ściółkowego. To krok, który pokazuje zaangażowanie firmy w dbałość o dobrostan zwierząt oraz kontynuację strategii, którą ogłoszono w maju 2018 roku.
czytaj więcej
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami w digitalu i mediach społecznościowych.
czytaj więcej
Airport Hotel Okęcie wspiera Fundację Rak’n’Roll w Miesiącu Świadomości Raka Piersi
W ramach obchodów października, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, Airport Hotel Okęcie aktywnie włącza się w akcję na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Celem działań jest edukacja społeczeństwa na temat profilaktyki i wczesnej diagnostyki raka piersi, a także wsparcie chorych. W tym roku, goście hotelu będą mogli zaangażować się w pomoc poprzez zakup specjalnie przygotowanego deseru w hotelowej kawiarni – Czekolada Cafe.
czytaj więcej
Ciasteczka neapolitańskie w jesiennych barwach
Jesień to czas, gdy natura maluje świat ciepłymi kolorami, a my chętniej się-gamy po słodkości, które idealnie pasują do długich wieczorów pod kocem z kubkiem aromatycznej herbaty w ręku. Trójkolorowe Ciasteczka neapolitańskie to przepis dla wszystkich, którzy kochają ciepłe swetry, rozgrzewające napary i domowe smakołyki.
czytaj więcej
Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
czytaj więcej
123456789...737475

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top