Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Słodki prezent na Dzień Matki od Solidarności
Dzień Matki to idealna okazja, aby wyrazić swoją miłość i wdzięczność dla najważniejszej kobiety w naszym życiu. Dlatego nie dziwi fakt, że 6 na 10 respondentów regularnie obdarowuje swoje mamy prezentami. Najczęściej są to kwiaty, kosmetyki, ubrania oraz biżuteria. Warto jednak do tych tradycyjnych upominków dodać również coś słodkiego, np. bombonierki od marki Solidarność.
czytaj więcej
Kolejny Diament “Forbesa” dla Greek Trade
Firma Greek Trade po raz kolejny została uhonorowana prestiżową nagrodą, jaką jest Diament Miesięcznika “Forbes”.
czytaj więcej
Słodki prezent na Pierwszą Komunię od Solidarności i Goplany
Pierwsza Komunia Święta to niezwykle ważny moment w życiu każdego dziecka oraz jego rodziny. Z tego względu marki Solidarność oraz Goplana należące do firmy Colian, w tym roku przygotowały specjalną bezalkoholową linię okazjonalnych słodyczy, doskonale podkreślających wyjątkowość tej chwili. Wśród nich znalazły się bomboniery L’amour, Czekoladowe Tajemnice oraz galaretki Mella w nowych, tematycznych opakowaniach. Oferta dostępna jest w sprzedaży od kwietnia br.
czytaj więcej
Pierwsza w Polsce dieta bez diety czyli półdniowy detoks sokowy Easy Slim
Chcesz szybko i skutecznie schudnąć, ale z założenia przeraża Cię słowo „dieta”
i rygorystyczne podejście do tego co masz jeść? Półdniowa Dieta Sokowa Easy Slim to innowacyjne podejście do zrzucenia nadprogramowych kilogramów, która łączy zalety zdrowego odżywiania z mocą naturalnych, pysznych soków. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają skutecznej, a jednocześnie trwałej i zdrowej metody na szczupłą sylwetkę bez konieczności zrezygnowania w całości
z ulubionych posiłków.
czytaj więcej
Rytm Ulicy New Generation pod patronatem Oranżady Hellena - rusza nowa odsłona kultowego wydarzenia tanecznego
Street dance jako styl tańca cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Rytm ulicy to konkurs taneczny, dedykowany wszystkim wiernym fanom tańca ulicznego. Sponsorem tytularnym tegorocznego wydarzenia została Oranżada Hellena, która nie bez powodu kojarzy się Polakom z dobrą zabawą i tańcem. To właśnie marka Oranżada Hellena będzie przez całą imprezę dbała o świetne nastroje i orzeźwienie uczestników.
czytaj więcej
Niemal połowa Polaków zapomina o spożywaniu wody, a 35 proc. nie lubi jej smaku. Najnowsze badanie Waterdrop
Wyniki zeszłorocznej analizy ukazały, że nawet 68 proc. Polaków pije maksymalnie litr wody dziennie. Najnowsze badanie przeprowadzone przez austriacką markę Waterdrop ujawnia powody takiego stanu rzeczy. Okazuje się, że nawet 48 proc. respondentów zapomina o piciu wody, a 35 proc. nie lubi jej smaku. Zdecydowana większość chce jednak zmienić swoje nawyki, o czym świadczyć może fakt, że niemal 94 proc. ankietowanych planuje w tym roku spożywać 2 litry wody dziennie. Równocześnie niemal 40 proc. uważa, że pomocne byłoby posiadanie ze sobą butelki w każdym miejscu.
czytaj więcej
Rozmowa z mistrzem cukiernictwa Alanem Pasierbem
Zapraszamy na rozmowę z Alanem Pasierbem, mistrzem cukiernictwa Czekolada Café w Airport Hotel Okęcie. Alan dzieli się z nami szczegółami dotyczącymi wyjątkowych pozycji na Wielkanoc, unikalnymi atrakcjami oferowanymi przez hotel dla organizujących spotkania na miejscu, a także praktycznymi poradami dotyczącymi zamówień i dostosowania się do różnych potrzeb.
czytaj więcej
Rozpocznij wiosnę z pysznymi kremowymi Zupami JemyJemy!
Wiosna to wyjątkowy czas, który napawa optymizmem. Korzystając z pierwszych ciepłych i słonecznych dni, chętniej przebywamy na świeżym powietrzu, a w sklepach szukamy rozwiązań, które pozwolą szybko i łatwo przyrządzić smaczny posiłek. To doskonały moment, by wzbogacić swoją dietę o pyszne, warzywne zupy, które urozmaicą wiosenny jadłospis.
czytaj więcej
Restauracja La Rosa: zorganizuj swoje wydarzenie w centrum Bydgoszczy
Wielkie wesele, kameralne urodziny, tradycyjna komunia, nowoczesne chrzciny, a nawet event firmowy – w La Rosie każda uroczystość będzie wyjątkowa.
czytaj więcej
Startuje wiosenna loteria „Jeż je zawsze! i wszędzie” marki Jeżyki
4 marca br. ruszyła loteria konsumencka „Jeż je zawsze! i wszędzie” zorganizowana przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czekają cenne nagrody w tym smartfony iPhone 15, a w wielkim finale samochód Fiat 500 Dolcevita. Działania będą intensywnie promowane w telewizji, Internecie, VOD, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
123456789...737475

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top