Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Klasyczny dodatek w nowej roli
Przełom zimy i wiosny to moment, gdy w kuchni chętnie sięgamy po dania łączące wyraziste smaki z lżejszymi akcentami. Sos tatarski od WSP „Społem” to doskonały sposób na urozmaicenie codziennych posiłków – jego intensywny charakter i kremowa konsystencja pasują nie tylko do jajek czy wędlin, ale także do mniej oczywistych zestawień. Warto sprawdzić, jak może odmienić dobrze znane przepisy i stać się inspiracją do kulinarnych eksperymentów.
czytaj więcej
Wystartowała loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!”
15 lutego br. ruszyła loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników w puli czekają 9434 nagrody pieniężne. Działania będą intensywnie promowane w Internecie, przez influencerów, w punktach sprzedaży oraz na wybranych bankomatach w całej Polsce.
czytaj więcej
Zimowa przerwa z WSP „Społem”
Ferie to najlepszy czas, by wybrać się w góry, doskonalić umiejętności na stoku i odpocząć przy regionalnych specjałach. Jeśli jednak planujesz zostać w domu, nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć górski klimat we własnej kuchni. Wystarczy sięgnąć po produkty WSP „Społem” i samemu przygotować pyszne przekąski oraz sycące dania.
czytaj więcej
Oranżada Hellena zaprasza na pierwszą immersyjną kampanię w historii polskiego marketingu!
Oranżada Hellena wprowadza nową jakość na polskim rynku marketingowym, organizując pierwszą immersyjną kampanię w historii. Wystawa Hellendż: Cudze chwalicie, a siebie...? odbędzie się w dniach 14-16 lutego br. w warszawskim Melt Museum i zaoferuje odwiedzającym niezwykłe doświadczenia wizualne oraz interaktywne instalacje. Wydarzenie będzie bezpłatne i otwarte dla wszystkich.
czytaj więcej
Ruszyła trzecia edycja konkursu #MojaCOOLGirl marki Jeżyki!
Wraz z początkiem lutego rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki z portfolio firmy Colian. Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, zachęca konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób. W tym roku na zwycięzców czekają trzy nagrody główne po 10 000 zł oraz 40 podwójnych słodkich przesyłek dla dwojga.
czytaj więcej
Wystartowała szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025!
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec tego roku jako część sezonowej linii Art Collection. Zgłoszenia można przesyłać do 18 marca br.
czytaj więcej
Ruszają „Familijne Wtorki Filmowe”!
1 lutego br. wystartowały „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona uwielbianej akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem miłośnicy dużego ekranu i chrupiących wafelków mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych. Kampania promocyjna obejmuje m.in. działania w telewizji, radiu, digitalu, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Prosty sposób na pyszny i treściwy obiad
Zimą szczególnie cenimy sycące, aromatyczne potrawy, które rozgrzewają i dodają energii. Gorące zupy to doskonały wybór na chłodne dni – otulają ciepłem i pozwalają cieszyć się różnorodnością kulinarnych doznań. Odpowiednio dobrane składniki oraz nieoczywiste połączenia nadają im wyrazistości, czyniąc je nieodłącznym elementem zimowego menu.
czytaj więcej
Dlaczego picie kawy niszczy planetę
Kawa jest jednym z najpopularniejszych napojów na świecie. Przeciętny Fin spożywa ok. 10 kg kawy rocznie, czyli wypija średnio prawie 4 filiżanki dziennie. Według raportu INSE Research „Rynek kawy” z 2020 roku ponad 80% Polaków pije kawę regularnie, a spożywamy nieco ponad 2 kg kawy na osobę rocznie. Niewielu jednak ludzi zdaje sobie sprawę, jak wielki i destrukcyjny wpływ ma produkcja kawy na środowisko naturalne. Wśród licznych negatywnych skutków jej uprawy jednym z najbardziej alarmujących jest wylesianie, które prowadzi do poważnych konsekwencji dla ekosystemu i całej ludzkości.
czytaj więcej
Zupa Tajska od JemyJemy – orientalna podróż na talerzu
Marzy Ci się odrobina egzotyki w domowym zaciszu? Wyrusz w wyjątkową podróż z Zupą Tajską od JemyJemy! To idealna propozycja dla miłośników odkrywania nowych smaków i nietuzinkowych doznań kulinarnych bez konieczności wychodzenia z domu.
czytaj więcej
123456789...808182

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top