Znajdź informacje

Wirtualne biura prasowe - centrum prasowe


Trzecia edycja wrocławskiego turnieju Huberta Hurkacza – Hubi Cup z rangą Super Serii dla zawodników do lat 12
Na kortach Spartan we Wrocławiu rusza trzecia edycja dziecięcego turnieju tenisowego – Hubi Cup 2025. Polski Związek Tenisowy przyznał turniejowi najwyższą rangę w tej kategorii wiekowej – Super Seria – co czyni go jednym z najważniejszych w kraju. Czwórka finalistów będzie towarzyszyła Hubertowi Hurkaczowi na prestiżowym turniej ATP 500 w Halle w Niemczech jako goście specjalni. Turniej jest połączeniem sportowej rywalizacji na najwyższym poziomie z piknikową atmosferą i pasją do sportu, którą najlepszy polski tenisista chce przekazać najmłodszym. Waterdrop, którego Hubert Hurkacz jest ambasadorem, ponownie ufunduje upominki dla uczestników zawodów.
czytaj więcej
2025-05-28, 16:53
Jutro Medical
O 18 proc. więcej diagnoz endometriozy w Polsce. 83 proc. pacjentek to kobiety w wieku od 19 do 35 lat. Nowe dane
Wzrasta ilość diagnoz endometriozy w Polsce. Liczba hospitalizacji i świadczeń ambulatoryjnych związanych z tym schorzeniem w 2024 roku była niemal o 18 proc. wyższa w porównaniu z rokiem 2023. Dolegliwość najczęściej dotyka młode kobiety - według danych Jutro Medical, 83 proc. pacjentek z endometriozą to osoby w wieku 19-35 lat. W odpowiedzi na rosnącą skalę problemu, od lipca 2025 roku leczenie choroby będzie finansowane przez Narodowy Fundusz Zdrowia.
czytaj więcej
bitcoin na fali – ETF-y notują historyczne szczyty
Gdańsk, 27 maja 2025 r. – W 255. wydaniu „Kwadransa z Kangą” prowadzący skupili się na rekordowych wynikach funduszy ETF opartych na Bitcoinie. Skarbce ETF-ów notują historyczne poziomy – tylko jeden dzień w maju odnotowano niewielki odpływ środków, a dominacja funduszu BlackRock utrzymuje się bez zakłóceń. Rynek zareagował entuzjastycznie – cena BTC konsoliduje tuż pod ATH, a inwestorzy obserwują sygnały takie jak Złoty Krzyż (50-dniowa średnia krocząca przebija 200-dniową), który w przeszłości często zapowiadał dalsze wzrosty.

Nie wszystko jednak jest tak jednoznaczne. Analitycy zauważają dywergencję – podczas gdy cena BTC rośnie, wskaźnik RSI maleje. Historycznie ten układ mimo wszystko okazywał się... byczym sygnałem.
czytaj więcej
„To jest ten smak!” - start wiosennej kampanii Profi
Profi, marka nr 1* na rynku pasztetów w Polsce, rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii mediowej prowadzonej pod hasłem „To jest ten smak!”. Wiosenne działania, realizowane w maju i czerwcu 2025 roku, koncentrują się na zwiększaniu rozpoznawalności brandu, dotarciu do młodszej grupy odbiorców oraz budowaniu nowoczesnego wizerunku, w którym apetyczna kanapka z pasztetem pełni rolę kulinarnej inspiracji.
czytaj więcej
Czas na zupy i dania gotowe! Wystartowała wiosenna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* rynku gotowych zup z półki, kontynuuje szeroko zasięgowe działania mediowe. Wiosenna kampania w ramach marketing mixu obejmuje aktywności digitalowe, współpracę z influencerami, reklamy w RMF FM i Radiu Zet oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych aktywności jest dalsze zwiększanie rozpoznawalności marki oraz promocja nowości JemyJemy dań gotowych.
czytaj więcej
„Cooltowe lody oranżadowe!” – ruszyła nowa kampania marki Oranżada Hellena
Już od maja Oranżada Hellena wystartowała z nową kampanią promującą orzeźwiające lody inspirowane kultowym napojem, który od pokoleń towarzyszy Polakom w codziennych chwilach radości i wspólnego spędzania czasu. Letnia akcja prowadzona pod hasłem „Cooltowe lody oranżadowe!” obejmuje m.in. działania digitalowe, obecność w przestrzeni outdoorowej, ekspozycje w punktach sprzedaży oraz współpracę z influencerami.
czytaj więcej
Soo Cola! Soo Good - nowa propozycja od marki Hellena
Marka Hellena, znana z wprowadzania oryginalnych produktów o wyrazistym charakterze, rozszerza swoje portfolio o nową propozycję. Soo Cola! Soo Good 2l to napój o obniżonej zawartości cukru, który łączy dobrze znany, klasyczny aromat z delikatną świeżością. Propozycja polskiego producenta, firmy Colian, doskonale odpowiada na potrzeby konsumentów poszukujących urozmaiconych doznań smakowych i amatorów coli.
czytaj więcej
Grupa RENEX rozszerza działalność szkoleniową IPC w Europie Środkowo-Wschodniej
Pięć zagranicznych oddziałów Grupy RENEX uzyskało status oficjalnych placówek szkoleniowych IPC, zyskując tym samym uprawnienia do prowadzenia certyfikowanych szkoleń zgodnie z międzynarodowymi standardami branżowymi. Nowe licencje zostały przyznane oddziałom działającym w Chorwacji, Serbii, Rumunii, Bułgarii oraz Macedonii Północnej, które od lat stanowią integralną część struktury Grupy RENEX.
czytaj więcej
Zyxel Networks Polska przedstawia wdrożenie bezpiecznej sieci w PSB Mrówka w Wieluniu
Zyxel Networks Polska chwali się wdrożeniem zrealizowanym w markecie budowlanym PSB Mrówka w oddziale w Wieluniu. Więcej można dowiedzieć się o nim z krótkiego materiału wideo.
czytaj więcej
Deser z efektem „wow”
Sprężysty, lekki jak chmurka i zaskakująco prosty w przygotowaniu – japoński pudding to propozycja dla tych, którzy szukają czegoś więcej niż klasyczny deser. Jiggly Pud-ding zachwyca nie tylko smakiem, ale i formą – wystarczy jeden ruch łyżeczką, by zoba-czyć, jak smakołyk radośnie drży.
czytaj więcej
123456789...148814891490

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top